Initiative Tomorrow ontwikkelt dropdolheid-concept voor Autodrop

Initiative Tomorrow ontwikkelt dropdolheid-concept voor Autodrop
  • Bureaus
  • 8 sep 2017 @ 08:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Ivo Brand, Marketing Manager Autodrop: 'Wekelijks krijgen wij de gekste foto’s of reacties binnen van consumenten. Zij beleven echt ons merk. Dit consumenteninzicht hebben we gebruikt voor deze nieuwe communicatiecampagne. Uiteraard is ook de campagne zelf typisch Autodrop: net even anders.'

Compleet in de ban zijn van een snoepje? Het kan bij Autodrop. Autodrop is namelijk zo absurd lekker, dat je er alles aan doet om van de snoepjes te kunnen genieten. Op basis van deze gedachtegang bedacht Initiative Tomorrow de strategie en het concept voor de nieuwe Autodrop-campagne: Dropdolheid.

Autodrop zou Autodrop niet zijn als ook de campagne zelf anders is dan gebruikelijk. Hiermee verwacht het merk op te vallen in het drukke reclamelandschap en veel impact te genereren. De campagne wordt via TV billboarding, Radio en Social uitgerold.

Jasper Admiraal, Director Business Development bij Initiative Tomorrow: 'We zijn heel trots op deze samenwerking met Autodrop, waarin we zowel onze creatieve als media kennis hebben ingezet om de essentie in de relatief korte uitingen, zo krachtig mogelijk over te brengen.'

Credits

Autodrop: Janna van Dorst, Ivo Brand | Bureau: Initiative Tomorrow | Account: Linda van Geffen | Concept: Chris Römer, Arthur Schotsborg | Productie: Lukkien | Regisseur: Remco Veenbrink | Social: Jantine Agterhuis, Fabian de Vries

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken