KesselsKramer ontwikkelt campagne voordekunst

8sep 201711:27
  • Bureaus
  • 19951 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesVideo

nieuws Voordekunst, crowdfundingplatform voor kunst en cultuur, lanceert een videocampagne die bedoeld is om makers en cultuurliefhebbers bijeen te brengen. De positieve boodschap: maak het samen. De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer in samenwerking met regisseur Eefje Suijkerbuijk. Met de film benadrukt voordekunst de kracht van publiek in de creatieve sector.

De kracht van publiek

Niet alleen de politiek of de elite, ook het publiek heeft een stem in wat voor kunst er komt. Steeds meer mensen zijn zich hiervan bewust, en zijn bereid om bij te dragen aan creatieve projecten die zij persoonlijk de moeite waard vinden. De video is volgens voordekunst een mooie manier om de kracht van deze samenwerking te benadrukken. Want: zonder publiek geen kunst.

In de video, die is gemaakt door reclamebureau KesselsKramer en Eefje Suijkerbuijk, zijn drie makers te zien die letterlijk worden ondersteund door hun donateurs. Zo illustreert het filmpje op speelse wijze de boodschap: maak het samen. Om de video te realiseren is voordekunst zelf ook de samenwerking aangegaan: vrijwel iedereen op de set, van regisseur tot figurant, heeft zelf gedoneerd of gecrowdfund via voordekunst.

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners