Ogilvy Amsterdam maakt Europese Ford-campagne

19sep 201710:28
  • Bureaus
  • 10478 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameMerkenCommercialsCampagnes

nieuws Ford heeft een speciale service voor Fords van vijf jaar en ouder: Ford Motorcraft. Onderhoud bij de dealer voor de prijs van de garage om de hoek. Ogilvy Amsterdam mocht daar de Europese campagne voor maken. Het bureau laat Ford thuiskomen.

In de praktijk blijken bezitters van oudere Fords de drempel bij de merkdealer best hoog te vinden. Dat is niet nodig, vindt Ford. Echt iedere Ford is welkom. Wat hij ook heeft uitgespookt, hoe lang hij ook is weggeweest. Precies dat verbeeldt de nieuwe commercial. 

De campagne voor Ford Motorcraft. getiteld 'Unconditional Love', gaat deze week van start, online en offline.

Credits

Klant: Ford Europe | Bureau: Ogilvy Amsterdam | Verantwoordelijk bij klant: San van der Meer, Kelly van Mechelen, Thom Weijman, Oscar de Groot, Marc Bertelsbeck | ECD: Peter van Rij, Martijn van Marle | Concept: Marco de Jong, Jurriaan Noij | Art: Marco de Jong | Copy: Jurriaan Noij | Account: Tom IJzer, Christine van der Schilden, Sanne Groot | Strategie: Johan Karper, Ilonka van Bennekom | RTV: Mariska Fransen, Swantje Hoppe | Productie: PinkRabbit | Regisseur: Ismael ten Heuvel | DOP: Noël Schoolderman | Sound & Music: Audentity | Post: Captcha | Fotografie: Stijn Hoekstra | Digital: Paul Duijser | Stunt Driver: Lutz Schleisner




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners