SNS kiest Alfred als creatief bureau

SNS kiest Alfred als creatief bureau
  • Bureaus
  • 19 sep 2017 @ 00:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

Alfred gaat aan de slag als het nieuwe creatieve bureau voor SNS. Het bureau is geselecteerd door SNS na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van SNS. Alfred is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne van SNS en de uitrol hiervan in TV, radio, outdoor, print en digital.

Eddy Salfischberger, Managing Partner van Alfred: 'SNS en Alfred zijn een natuurlijke fit. We delen dezelfde nuchterheid en richten ons allebei op het grote Nederlandse publiek. Alfred is traditioneel sterk in food en fast-moving, maar is met klanten als Jumbo, Omoda en Simpel inmiddels ook vertegenwoordigd in retail en dienstverlening. Wat dat betreft is de komst van SNS een hele mooie aanvulling op het bestaande klantenportfolio. En bovendien een bewijs dat Alfred als geen ander in staat is om ook dit soort merken te populariseren met grote ideeën.'

Op dit moment werken SNS en Alfred intensief samen aan de volgende stap in de 'Heel Normaal'-koers van de bank. De nieuwe campagne gaat vanaf 18 september van start.

www.snsbank.nl
www.alfred.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken