MediaMonks is Ciclope Digital Company of the Year

MediaMonks is Ciclope Digital Company of the Year
  • Bureaus
  • 30 okt 2017 @ 09:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalCreatieVirtual RealityAward

MediaMonks blijft maar prijzen pakken. Bij de Ciclope Awards is het productiebureau uit Nederland voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot Digital Company of the Year. In totaal won MediaMonks zes awards met vijf projecten, waaronder het Audi-project 'Enter Sandbox', dat zowel de Grand Prix won in Digital Craft en Gold in Real-Time VR.

De Ciclope Awards bekronen het allerbeste werk van het jaar in verschillende categorieën zoals Digital Craft Branded Content, Film and Music Videos.  De jury – bestaande uit producers en creatieven uit de hele wereld koos uit meer dan 1.000 aanmeldingen het beste werk in iedere categorie, daarnaast werden speciale awards uitgereikt onder andere voor Digital Company of the Year.

Victor Knaap, Main Monk, MediaMonks: 'We zijn erg trots dat wij, voor het tweede jaar op rij, Ciclope’s Digital Company of the Year zijn geworden. Het is mooi om te zien dat de jury de kracht van digitaal en het samengaan van de twee werelden waardeert. We kijken uit naar een tijd waarin film en digital door AR, VR en installaties steeds dichterbij elkaar komt.'

Naast Enter Sandbox won MediaMonks ook 'Ciclopes' met de projecten Nissan Kicks View (Nissan), SnapGuide (Rijksmuseum), Genesis II (Weber), Into the Wild (ArtScience Museum Singapore) en Quest to Legoland (Legoland Florida). 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken