Move verbreedt bureaukoers als The Oval Office

Move verbreedt bureaukoers als The Oval Office
  • Bureaus
  • 1 okt 2017 @ 21:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieZakelijkActivatieCreatieMerken

Move, het bureau dat al een kwart eeuw in de Nederlandse markt opereert met events en merkactivaties, gaat verder onder de nieuwe naam The Oval Office. Samen met de naamsverandering breidt het bureau ook zijn aanbod uit tot totale communicatiecampagnes, waarbij live en communicatie worden gecombineerd onder het motto ‘We make people experience brands’.

Move werd vorig jaar overgenomen door Christine van Dalen en The Oval Office uit België. Onlangs werd de dagelijkse leiding toevertrouwd aan Bart van Wanrooij. Door iemand met zijn profiel (ex-Publicis Groupe) als managing director aan te stellen, was de koers naar een meer geïntegreerde aanpak van events, brand activations en communicatie al ingezet.

Bart van Wanrooij: 'The Oval Office maakt campagnes voor merken en organisaties die impact zoeken. Merkbelevingen krijgen daarbij steeds meer een centrale rol, ook bij de niet-FMCG-merken. Mensen gaan immers pas écht van een merk houden als ze het zelf hebben ervaren. Bij The Oval Office is beleving daarom het logische vertrekpunt van waaruit we duurzame relaties bouwen tussen mens en merk.'

Flexibele mix

Via het Belgisch-Nederlandse businessmodel biedt The Oval Office een mix van expertises. Met een team van meer dan 70 professionals, van grafische en digitale specialisten tot creatieve denkers en productionele doeners wil The Oval Office flexibel inspelen op uiteenlopende communicatieve uitdagingen.

Voor vaste klanten waaronder Google, BMW, Nintendo, Heineken, Apple, Adobe, Inbev, Vopak en TK Maxx biedt deze ontwikkeling nieuwe kansen. Zij kunnen voortaan dezelfde integrale benadering verwachten in Nederland en in België: kwalitatieve events en merkactivaties verweven met verrassende communicatie-concepten over de grenzen heen. 

Bij de relaunch hoort een kolderiek nepnieuws-filmpje vol enthousiaste staatshoofden. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken