Mr. Brand laat stellen stoeien met Leen Bakker

Mr. Brand laat stellen stoeien met Leen Bakker
  • Bureaus
  • 10 okt 2017 @ 00:42
  • 13647 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsInspiratieWebwinkelCampagnes

Reclamebureau Mr. Brand introduceert een brede, massamediale campagne voor Leen Bakker, waarin stellen samen moeten slagen in een loods van het woonwarenhuis. De campagne is sinds afgelopen weekend online en wordt ondersteund met uitingen op tv, in de bioscoop, via social media, de folder en winkelmaterialen.

In een reeks interactieve films maakt de bezoeker van de website van Leen Bakker kennis met echte stellen die het maar niet eens kunnen worden over hun interieur. De retailketen haalt ze uit hun comfortzone en laat ze - in een loods met uitgebreide keuze uit het eigen assortiment - inspiratie opdoen, combineren en uitproberen.

Zo worden ze het gaandeweg eens en stellen ze zelf hun ideale woonkamer samen. Elk koppel is volledig verschillend, met hun eigen specifieke smaakconflicten en woonwensen. De boodschap: met Leen Bakker kom je er samen altijd uit.

Producten aanklikken en bestellen

Tijdens het bekijken van de interactieve films kan de bezoeker de Leen Bakker-producten die de revue passeren aanklikken voor gedetailleerde productinformatie en desgewenst meteen koopbeslissingen nemen.

Massamediale campagnes worden vaak gezien als schieten met hagel. Effectief, maar niet selectief. 'Het unieke van deze campagne is dat er niet alleen breed wordt geschoten, maar specifieke doelgroepen ook zeer gericht worden geraakt', zegt John-Robin Smith van Mr. Brand. 'De toepassingsmogelijkheden zijn veelbelovend. Denk aan speelgoedwinkels die met dezelfde campagnecontent direct vanuit inspiratie kunnen verkopen. Bouwmarkten die vanuit één campagne zowel decoratief als constructief kunnen afsplitsen. En ook als je niet direct iets verkoopt is één campagne met verschillende verhaallijnen en een geloofwaardige persoonlijke touch altijd relevanter.'




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken