Toon Vuursteen directeur van Sherb & Kahneman

9okt 201700:50
  • Bureaus
  • 9927 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • KlantenCustomer JourneyPersonaliaDigitaal

nieuws ClickValue-oprichter Toon Vuursteen is per 1 september gestart als directeur van Sherb & Kahneman, een mkb-adviesbureau op het gebied van klantbeleving en klantenbinding. Daarnaast blijft hij lesgeven aan de Hogeschool Leiden.

Als mede-oprichter van ClickValue richtte Toon Vuursteen zich indertijd met dit online marketingbureau op het versnellen van de online groei van de eigen klanten. Van webanalytics tot conversie-optimalisatie en van internationale uitbreiding tot zoekmachinemarketing, bood een team van ruim zeventig online marketingspecialisten een volledig pakket aan online marketingdiensten.

Vuursteens nieuwe werkgever Sherb & Kahneman adviseert het mkb. Ook hierbij staat wederom de klant centraal. Daarnaast blijft hij lesgeven over vakthema's als omnichannel-marketing, digitale strategie en de customer journey.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners