Ali B. en schoonvader strijden om Loden Leeuw

14nov 201718:34
  • Bureaus
  • 16206 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • TelevisieCommercialsAwardReclame

nieuws Het reclamevak huivert, want de nominaties voor de Loden Leeuwen zijn bekend. Winston en Renate Gerschtanowitz, Ali B, en Paul Haenen zijn door het publiek genomineerd als meest irritante BN'ers in de Nederlandse tv-reclame dit jaar. De meest irritante merkreclame is gemaakt door Albert Heijn, Becam en Gamma.

Voor Radar-presentatrice Antoinette Hertsenberg is de wasmiddelenreclame met Winston en Renate favoriet. 'Ik krijg daar echt een enorme wegzakker van', zegt het Radar-boegbeeld op Televizier.nl over deze Robijn-spot. Ali B. is genomineerd voor zijn bijzonder vaak uitgezonden reclame voor begrafenisonderneming Yarden waarin hij over de dood van zijn vader praat. Paul Haenen maakt - niet tot ieders tevredenheid - reclame voor energieverzekeringen op Pricewise. 

De volgende irritante commercials zonder BN'ers zijn genomineerd voor een Loden Leeuw: Albert Heijn met 'Buik billen bonus', Becam met 'Hij, zij en zij' en Gamma met het 250 stappenplan van de bemoeizuchtige schoonvader.

Er kan twee weken lang gestemd worden op de Loden Leeuw-verkiezing, die een initiatief is van consumentenprogramma Radar van AvroTros.




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners