Antoinette Hoes Transformation & Integration Director DDB Berlijn

Antoinette Hoes Transformation & Integration Director DDB Berlijn
  • Bureaus
  • 17 nov 2017 @ 09:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaReclame

Antoinette Hoes is gestart als directeur Transformatie & Integratie bij DDB Berlijn. Hoes wordt daarnaast wereldwijd verantwoordelijk voor de digitale business van Volkswagen. Hoes werkte van 2011 tot 2016 voor het DDB-netwerk, als hoofd Strategie bij DDB & Tribal Amsterdam en was verantwoordelijk voor meerdere internationale klanten waaronder Heineken, KLM, C&A en Adidas.

Hoes: 'Meine neue Rolle als Transformation & Integration Director erlaubt es mir mit verschiedensten Teams und auf unterschiedlichen Kunden zu arbeiten. Meine Hauptaufgabe besteht darin, unsere Kunden im Bereich der integrierten und innovativen Kommunikation zu beraten. Denn Kommunikation ist immer in den Unternehmens- und Markenzielen verwurzelt, die sie erreichen müssen.'

Nina Rieke, Chief Strategy Officer DDB Group Duitsland: 'Mit Antoinette bekommen wir nicht nur eine erfahrene Kollegin zurück ins DDB-Network, sondern vor allem eine tolle Expertin mit ganz viel digitalem Know-how, Leadership-Qualitäten und großer Begeisterungsfähigkeit. Darüber freuen wir uns alle sehr.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken