Ausnutria Hyproca kiest Goud Uberconnected voor internationale merkcampagne Kabrita

Ausnutria Hyproca kiest Goud Uberconnected voor internationale merkcampagne Kabrita
  • Bureaus
  • 22 nov 2017 @ 12:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodPitchesCampagnes

Goud Uberconnected is na een bureau-oriëntatie gekozen om de internationale merkcampagne van Kabrita te ontwikkelen, inclusief doorvertaling naar onder andere de winkelvloer, offline media, digital en social. De nieuwe merkcampagne van fabrikant Ausnutria Hyproca wordt ontwikkeld voor een global roll-out met bestaande en nieuwe partners in onder meer Zuidoost-Azië, het Midden-Oosten, Europa en de VS.

Ausnutria Hyproca biedt vanuit Nederland – het zuivelhart van de wereld – de internationale markt een breed assortiment aan zuivelproducten, waaronder het merk Kabrita: flesvoeding voor baby’s en peuters op basis van geitenmelk. 

Susan van Nuland, marketing director van Ausnutria Hyproca: 'In Nederland is het aandeel babyvoeding op basis van geitenmelk weliswaar nog niet zo groot, maar internationaal timmert Kabrita flink aan de weg. In bijvoorbeeld Rusland en China hebben we al een aanzienlijk marktaandeel en we zijn Kabrita wereldwijd in een hoog tempo verder aan het uitrollen. Consistente merkcommunicatie is essentieel. Met Goud Uberconnected hebben we een partner gevonden, die niet alleen een krachtige merkcampagne kan ontwikkelen, maar ook de doorvertaling naar een digital and social firstmarketingcommunicatie-toolkit, waar onze lokale markten mee aan de slag kunnen. De strategische, creatieve én pragmatische kracht van Goud Uberconnected spreekt ons erg aan.'

Brian Hirman, managing partner van Goud Uberconnected: 'Het komt niet zo vaak voor dat we de kans krijgen om een internationale merkcampagne te ontwikkelen. De kans om samen met Ausnutria Hyproca het bijzondere merk Kabrita wereldwijd neer te zetten, pakken we dan ook met beide handen aan. Er schuilt een nu nog onbekend – maar fantastisch mooi – verhaal achter Kabrita, waar we dankbaar gebruik van zullen maken binnen onze conceptontwikkeling.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken