Ausnutria Hyproca kiest Goud Uberconnected voor internationale merkcampagne Kabrita
- Bureaus
- 22 nov 2017 @ 12:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodPitchesCampagnes
- 22 nov 2017 @ 12:33
- Redactie Bureaus
Goud Uberconnected is na een bureau-oriëntatie gekozen om de internationale merkcampagne van Kabrita te ontwikkelen, inclusief doorvertaling naar onder andere de winkelvloer, offline media, digital en social. De nieuwe merkcampagne van fabrikant Ausnutria Hyproca wordt ontwikkeld voor een global roll-out met bestaande en nieuwe partners in onder meer Zuidoost-Azië, het Midden-Oosten, Europa en de VS.
Ausnutria Hyproca biedt vanuit Nederland – het zuivelhart van de wereld – de internationale markt een breed assortiment aan zuivelproducten, waaronder het merk Kabrita: flesvoeding voor baby’s en peuters op basis van geitenmelk.
Susan van Nuland, marketing director van Ausnutria Hyproca: 'In Nederland is het aandeel babyvoeding op basis van geitenmelk weliswaar nog niet zo groot, maar internationaal timmert Kabrita flink aan de weg. In bijvoorbeeld Rusland en China hebben we al een aanzienlijk marktaandeel en we zijn Kabrita wereldwijd in een hoog tempo verder aan het uitrollen. Consistente merkcommunicatie is essentieel. Met Goud Uberconnected hebben we een partner gevonden, die niet alleen een krachtige merkcampagne kan ontwikkelen, maar ook de doorvertaling naar een digital and social firstmarketingcommunicatie-toolkit, waar onze lokale markten mee aan de slag kunnen. De strategische, creatieve én pragmatische kracht van Goud Uberconnected spreekt ons erg aan.'
Brian Hirman, managing partner van Goud Uberconnected: 'Het komt niet zo vaak voor dat we de kans krijgen om een internationale merkcampagne te ontwikkelen. De kans om samen met Ausnutria Hyproca het bijzondere merk Kabrita wereldwijd neer te zetten, pakken we dan ook met beide handen aan. Er schuilt een nu nog onbekend – maar fantastisch mooi – verhaal achter Kabrita, waar we dankbaar gebruik van zullen maken binnen onze conceptontwikkeling.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing