De'Longhi Group kiest voor Stroom
- Bureaus
- 15 nov 2017 @ 10:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenMediabureauMerken
- 15 nov 2017 @ 10:24
- Redactie Bureaus
Producent van huishoudelijke apparaten De’Longhi Group met haar merken Braun, Kenwood en De’Longhi schakelt Stroom in voor de mediastrategie en -inkoop. De keuze viel op dit mediabureau vanwege het hoge serviceniveau, de can-do-mentaliteit en het feit dat Stroom zich echt opstelt als business-partner om de doelstellingen van De’Longhi te realiseren.
Innovatie staat centraal in het meer dan 100 jaar oude bedrijf waardoor de producten van Kenwood, Braun en De’Longhi herhaaldelijk als beste uit testen komen van onder andere de Consumentenbond. Om de marktposities verder uit bouwen, is voor de verschillende merken een strategie ontwikkeld met integrale inzet van on- en offline media.
Annelies Crab, marketingmanager Benelux van De’Longhi Group Benelux: 'Met Stroom hebben we een bureau gevonden die de aandacht en kwaliteit levert waar we naar op zoek zijn. Hiermee kunnen we de ambitieuze doelstellingen van onze merken verder realiseren.'
Rutger Mackenbach, directeur Stroom (foto): 'We zijn erg blij om voor de mooie merken van de De’Longhi Group te mogen werken. Onze integrale dienstverlening sluit goed aan bij de klantvraag en we kijken er naar uit om samen de marketingdoelstelling te realiseren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing