Etcetera maakt GGZ-campagne tegen regelgekte in geestelijke gezondheidszorg

Etcetera maakt GGZ-campagne tegen regelgekte in geestelijke gezondheidszorg
  • Bureaus
  • 16 nov 2017 @ 10:47
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsMaatschappijCampagnes

Beste reizigers, ik ben depressief.' Reclamebureau Etcetera heeft een campagne ontwikkeld om de administratieve werkdruk in de geestelijke gezondheidszorg aan te kaarten. Onder het motto 'Minder regelgekte, meer zorg' wordt opgeroepen om een petitie te tekenen.

Veel mensen met een psychische aandoening kunnen hun verhaal onvoldoende kwijt. Want hun psychiater, psycholoog of hulpverlener is een derde van de tijd kwijt aan administreren. Niet dat zij er niet meer willen zijn voor hun patiënten, maar zij moeten voldoen aan allerlei regeltjes. Dit is om gek van te worden. Teken daarom het manifest op Regelgekte.nl

Op 16 november start de nieuwe GGZ-campagne 'Stop de regelgekte in de GGZ!' in NOS-journaals, in de Volkskrant, de Metro, op Facebook en YouTube.

www.regelgekte.nl

Credits

Klant: GGZ Nederland

Verantwoordelijk bij klant: Joost Lanshage, Gerard van Unen

Bureau: Etcetera (Maarten Remmers, Wouter Voges, Job Koopman)

DPPL: Nils Veugels



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken