Coopr wint pitch Coca-Cola

Coopr wint pitch Coca-Cola
  • Bureaus
  • 5 dec 2017 @ 09:38
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingContentPRPitchesKlanten

Coca-Cola heeft Coopr na een pitch geselecteerd als bureaupartner voor alle PR-activiteiten voor Coca-Cola in Nederland. Het bureau dat actief is op het snijvlak van Public Relations en contentmarketing, was het afgelopen jaar al op diverse campagnes aan de slag voor het bedrijf. Coopr zal aan de slag gaan voor zowel Coca-Cola Nederland als het in ons land gevestigde Coca-Cola European Partners.

Kirsten van Zandwijk, Communications Manager van Coca-Cola Nederland: 'We hebben niet alleen voor Coopr gekozen vanwege de goede resultaten van eerdere campagnes waarop we samenwerkten. Coopr heeft in de pitchfase een sterk plan gepresenteerd; creatief, impactvol maar ook reëel en met oog voor eventuele risico’s. Dit Rotterdamse bureau hanteert een stijl en werkwijze die goed bij de cultuur van Coca-Cola past. We kijken dan ook uit naar een voortzetting en uitbreiding van de samenwerking.'

Jos Govaart, directeur en medeoprichter van Coopr is erg trots op deze nieuwe klant: 'Wij vinden het gaaf om te mogen werken voor een van de meest aansprekende merken ter wereld. Daarnaast heeft het merk ook inhoudelijk interessante uitdagingen en voelen we een heel fijne klik met het team bij Coca-Cola.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken