Grolsch kiest voor Fitzroy

Grolsch kiest voor Fitzroy
  • Bureaus
  • 21 dec 2017 @ 00:14
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenKlantenPitches

Na een korte oriëntatie heeft Grolsch voor reclamebureau Fitzroy gekozen om de nieuwe campagne voor het merk te ontwikkelen. Het bureau werkte al voor de spin-offs Kornuit en Grolsch Radler.

Melanie Koning, marketingmanager van Grolsch: 'Fitzroy liet vanaf het eerste moment duidelijk zien dat zij het Grolsch-merk goed voelen en begrijpen. We zijn er dan ook van overtuigd dat de nieuwe campagne, die nu volop in ontwikkeling is, er voor gaat zorgen dat Grolsch zal opvallen in 2018.'

Fitzroy werkte al geruime tijd op Kornuit en Grolsch Radler en is nu de nieuwe campagne voor Grolsch aan het ontwikkelen die in 2018 live moet gaan.

Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy: 'Grolsch is een van de mooiste, meest eigenzinnige merken in Nederland, gebouwd op vakmanschap en meesterschap. Met zijn uitgesproken smaak kan Grolsch met de huidige opmars van de biercultuur op veel liefde rekenen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken