Happn kiest voor FinchFactor

Happn kiest voor FinchFactor
  • Bureaus
  • 8 dec 2017 @ 12:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesKlanten

Mobiele dating-app Happn heeft reputatiemanagementbureau FinchFactor aangesteld als pr-partner. FinchFactor is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van een lokale pr-strategie om de merkbekendheid te vergroten en de marktpositie te versterken.

FinchFactor zal nauw samenwerken met het Franse hoofdkantoor en een geïntegreerd communicatieplan uitrollen gericht op het bouwen van relaties met de Nederlandse media, influencers en partners.  

Happn lanceerde in 2014 als de eerste dating-app die real-time geolocatie gebruikt om mensen aan elkaar te koppelen. Sindsdien is happn in Nederland volledig organisch gegroeid met meer dan 670.000 gebruikers. De app heeft momenteel 40 miljoen gebruikers wereldwijd en is actief in 50 grote steden verspreid over 40 landen. 

Claire Certain, Head of Trends & Communications bij happn: 'Gebaseerd op het succes van de app tot nu toe, zien we veel groeipotentieel in de Nederlandse markt. We willen de unieke propositie van happn graag verder op de kaart zetten. FinchFactor’s internationale mindset gecombineerd met hun kennis van de lokale markt maakt hen voor ons de juiste strategische partner.'

Stefanie van Rootselaar, Managing Director Europe bij FinchFactor: 'Happn is een industrie-disruptor die iets nieuws toevoegt aan het huidige aanbod binnen de online datingmarkt. Een innovatief merk gericht op verandering, dat industrienormen uitdaagt, maakt happn de perfecte partner voor FinchFactor. We kijken uit naar de samenwerking.'

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken