Happn kiest voor FinchFactor
- Bureaus
- 8 dec 2017 @ 12:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesKlanten
- 8 dec 2017 @ 12:20
- Redactie Bureaus
Mobiele dating-app Happn heeft reputatiemanagementbureau FinchFactor aangesteld als pr-partner. FinchFactor is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van een lokale pr-strategie om de merkbekendheid te vergroten en de marktpositie te versterken.
FinchFactor zal nauw samenwerken met het Franse hoofdkantoor en een geïntegreerd communicatieplan uitrollen gericht op het bouwen van relaties met de Nederlandse media, influencers en partners.
Happn lanceerde in 2014 als de eerste dating-app die real-time geolocatie gebruikt om mensen aan elkaar te koppelen. Sindsdien is happn in Nederland volledig organisch gegroeid met meer dan 670.000 gebruikers. De app heeft momenteel 40 miljoen gebruikers wereldwijd en is actief in 50 grote steden verspreid over 40 landen.
Claire Certain, Head of Trends & Communications bij happn: 'Gebaseerd op het succes van de app tot nu toe, zien we veel groeipotentieel in de Nederlandse markt. We willen de unieke propositie van happn graag verder op de kaart zetten. FinchFactor’s internationale mindset gecombineerd met hun kennis van de lokale markt maakt hen voor ons de juiste strategische partner.'
Stefanie van Rootselaar, Managing Director Europe bij FinchFactor: 'Happn is een industrie-disruptor die iets nieuws toevoegt aan het huidige aanbod binnen de online datingmarkt. Een innovatief merk gericht op verandering, dat industrienormen uitdaagt, maakt happn de perfecte partner voor FinchFactor. We kijken uit naar de samenwerking.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing