Digitale Gamma-campagne door Icemedia

Digitale Gamma-campagne door Icemedia
  • Bureaus
  • 20 dec 2017 @ 12:25
  • 7629 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • WebwinkelActivatieCampagnes

'Dat Mis Ik' is de naam van de nieuwe campagne die Icemedia voor klusretailer Gamma heeft ontwikkeld. De campagne speelt in op het feit dat doe-het-zelvers vaak niet over het juiste gereedschap beschikken om de klus te klaren. Vaak is ook het gereedschap uitgeleend of gewoon kwijt.

Op de campagnewebsite www.datmisik.nl is een klushok van vroeger weergegeven inclusief een verkleurd gereedschapsbord, knipperende TL-verlichting en ronddwarrelend stof. Op de website kunnen bezoekers verschillende soorten gereedschap bekijken en aangeven welk stuk gereedschap wordt gemist. Dit gereedschap kun je winnen. Er gaan tientallen prijzen de deur uit en wanneer er niet wordt gewonnen, ontvangt elke deelnemer een kortingsbon voor de webshop van Gamma.

De promotie is georganiseerd samen met de volgende leveranciers van Intergamma: Bosch, Black & Decker, Fiskars, Gardena, Karcher, Makita en Metabo.

Erik Jan van Zwieten, CRM-manager bij Intergamma: 'De campagne is zeer sympathiek en eenvoudig van opzet, en nu al geslaagd, gezien de grote aantallen deelnemers.'  Sven Rusticus, managing director van Icemedia: 'Met deze campagne verhogen we op een kwalitatieve manier de naamsbekendheid van Gamma bij klussers.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken