Kia kiest voor XXS Amsterdam
- Bureaus
- 19 dec 2017 @ 09:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenPitchesKlanten
- 19 dec 2017 @ 09:48
- Redactie Bureaus
Reclamebureau XXS Amsterdam gaat vanaf 2018 alle marketing- en brandcommunicatie voor de Nederlandse markt voor Kia verzorgen. De full-service aanpak van het bureau is in lijn met de grote ambities van de importeur.
Kia Motors Nederland B.V. heeft een succesvol jaar achter de rug. Om deze stijgende lijn door te zetten heeft Kia een pitch gehouden voor haar creatieve bureau. De keus is gevallen op communicatiebureau XXS Amsterdam.
'De keuze voor XXS is samen met het hele team gemaakt. De ervaring, bewezen successen, manier van werken en de mentaliteit van het bureau passen bij de grote ambities die Kia op de Nederlandse markt heeft. De ‘full service’ propositie van het bureau geeft bovendien consistentie en efficiëntie waardoor wij ons nog meer kunnen richten op het streven om Kia in de top 5 van automerken in Nederland te brengen', aldus Maaike Aarts, Manager Communications & PR van Kia Motors Nederland B.V.
Kia heeft dit jaar succesvol de nieuwe Rio, Picanto, Stonic en Stinger op de Nederlandse markt geïntroduceerd en hiermee, in combinatie met de grote verkoopsuccessen van onder andere de Niro, haar vaste positie binnen de top 10 verder verstevigd. Ook de komende jaren blijft Kia flink aan de weg timmeren.
'We zijn bijzonder happy om voor Kia aan de slag te mogen gaan. XXS heeft vanaf de oprichting 20 jaar geleden, het allerbeste werk gemaakt voor ‘Brave and Ambitious Brands’. Kia heeft, sinds haar komst in Nederland 25 jaar geleden, meer dan bewezen zowel ‘brave’ als ‘ambitious’ te zijn', aldus Piet Hein Smit, directeur van XXS Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing