Levensechte bioscoopreclame
- Bureaus
- 15 dec 2017 @ 14:42
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Promotie
- 15 dec 2017 @ 14:42
- Redactie MarketingTribune
Vanaf vandaag is de nieuwe Nissan Qashqai te beleven in 4DX, de gloednieuwe bioscoopervaring die alle zintuigen prikkelt. Met 4DX bewegen de stoelen mee met het rijden en je voelt op de juiste momenten wind, regenspetters, rook en mist in je bioscoopstoel.
Reclamebureau MR.BRAND en Jean Mineur Mediavision hebben de primeur. Voorafgaand aan ‘Star Wars: The Last Jedi’ wordt de Nissan commercial in de net geopende 4DX bioscoopzalen in Pathé de Munt en Pathé de Kuip vertoond. John Robin Smith van MR.BRAND: ‘Deze innovatie past perfect bij ons als nieuwe generatiebureau om echte merkbeleving voor onze klanten mogelijk te maken. Zoals voor Nissan, dat staat voor Innovation that exites. Met 4DX maken we zo gegarandeerd 22.000 ‘testritten’ per maand in de nieuwe Qashqai mogelijk. Dit alles dankzij ons mediapartnership met Jean Mineur Mediavision. MR.BRAND is een ‘top 10 nieuwe generatiebureau’ dat werkt voor BCC, NS, Leen Bakker en Nissan.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing