Natwerk en Youfone lanceren 'Wat You Wil'

Natwerk en Youfone lanceren 'Wat You Wil'
  • Bureaus
  • 22 dec 2017 @ 10:05
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesVideo

Youfone lanceert vandaag een nieuwe campagne, waar onder meer een tv-commercial deel van uitmaakt. Aanleiding is YoufoneTV, de videodienst die onlangs is gelanceerd. De campagne is bedacht door Natwerk en onderdeel van de positionering die het bureau voor Youfone ontwikkelde: Wat You Wil.

De afnemer kan - net zoals bij de Sim Only abbonementen - zijn YoufoneTV abbonement zelf samenstellen. Bij Youfone krijg je kortom 'Wat You Wil'. 

Frank de Ruwe, creatief directeur bij Natwerk, laat weten: 'De volledige keuzevrijheid bij Youfone is iets bijzonders. De naam zegt het eigenlijk al: Youfone. Het woord 'you' zit er nota bene al in. De Rotterdamse no-nonsense mentaliteit van het merk en het doel om mensen niet meer te laten betalen dan wat ze gebruiken, maakte de stap naar Wat You Wil een logische.'

YoufoneTV biedt de mogelijkheid om content en favoriete tv-programma's op elk zelfgekozen tijdstip te bekijken, op elk gewenst apparaat. De samenstelling van deze content en programma's is volledig naar eigen smaak aan te passen. Valentijn Rensing, ceo Youfone, zegt: 'Een dergelijk model was er in Nederland nog niet. Een model waarmee je écht zelf bepaalt wat je kijkt. Je zit meestal vast aan een triple-play constructie: internet, bellen en tv in één. Dat is bij ons niet zo; zo kun je bijvoorbeeld van YoufoneTV gebruik maken zonder tegelijkertijd internet af te nemen. Deze vrijheid sluit perfect aan op onze merkbelofte. We zijn blij met hoe Natwerk deze ontwikkeld heeft. Wat You Wil is een paraplu waar al onze producten onder passen.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken