Jeroen Kaal stapt op als directeur van BVH

Jeroen Kaal stapt op als directeur van BVH
  • Bureaus
  • 8 jan 2018 @ 00:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaZakelijkStrategie

Jeroen Kaal heeft zich per 1 januari teruggetrokken als algemeen directeur van het Rotterdamse reclamebureau BVH Identity Driven Thinking. Hij zal als freelance strateeg voor het bureau actief blijven.

De nieuwe directie wordt gevormd door Maarten Bakker en Peter van Zijp. Samen met zakelijk leider Anne-Britt van Uchelen nemen zij de dagelijkse leiding van het bureau op zich.

BVH Identity Driven Thinking werkt voor klanten als EY, Klaverblad Verzekeringen, Scapino Ballet Rotterdam, Meesman Index Beleggen, TNO, Antea Group, Zeetours en Amnesty International.

Verder als consultant

'Ik vind het na 28 jaar tijd om iets nieuws te starten', zegt Kaal. 'Dat wordt een management-consultancy, waarmee ik binnenkort naar buiten zal treden. De manier van denken die we de afgelopen jaren binnen BVH hebben ontwikkeld, zal daarin een belangrijke plek krijgen. BVH en ik zullen dan ook zeker blijven samenwerken. BVH zit in mijn hart en dat zal altijd zo blijven.'

Bakker: 'Jeroen Kaal is van enorm grote waarde geweest voor BVH en voor het uitgesproken profiel dat we nu hebben: het bieden van strategie en creativiteit vanuit identiteit. Dat verhaal slaat steeds beter aan. Het heeft ons dit jaar een aantal mooie, nieuwe klanten opgeleverd, zoals Zeetours, Scapino Ballet Rotterdam en Meesman Index Beleggen.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken