Jeroen Kaal stapt op als directeur van BVH
- Bureaus
- 8 jan 2018 @ 00:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaZakelijkStrategie
- 8 jan 2018 @ 00:09
- Redactie Bureaus
Jeroen Kaal heeft zich per 1 januari teruggetrokken als algemeen directeur van het Rotterdamse reclamebureau BVH Identity Driven Thinking. Hij zal als freelance strateeg voor het bureau actief blijven.
De nieuwe directie wordt gevormd door Maarten Bakker en Peter van Zijp. Samen met zakelijk leider Anne-Britt van Uchelen nemen zij de dagelijkse leiding van het bureau op zich.
BVH Identity Driven Thinking werkt voor klanten als EY, Klaverblad Verzekeringen, Scapino Ballet Rotterdam, Meesman Index Beleggen, TNO, Antea Group, Zeetours en Amnesty International.
Verder als consultant
'Ik vind het na 28 jaar tijd om iets nieuws te starten', zegt Kaal. 'Dat wordt een management-consultancy, waarmee ik binnenkort naar buiten zal treden. De manier van denken die we de afgelopen jaren binnen BVH hebben ontwikkeld, zal daarin een belangrijke plek krijgen. BVH en ik zullen dan ook zeker blijven samenwerken. BVH zit in mijn hart en dat zal altijd zo blijven.'
Bakker: 'Jeroen Kaal is van enorm grote waarde geweest voor BVH en voor het uitgesproken profiel dat we nu hebben: het bieden van strategie en creativiteit vanuit identiteit. Dat verhaal slaat steeds beter aan. Het heeft ons dit jaar een aantal mooie, nieuwe klanten opgeleverd, zoals Zeetours, Scapino Ballet Rotterdam en Meesman Index Beleggen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing