Sportlife geeft zachte kant aan ruw ijshockeyteam

Sportlife geeft zachte kant aan ruw ijshockeyteam
  • Bureaus
  • 3 jan 2018 @ 10:25
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameMerkenCommercialsCampagnes

Sportlife komt met een nieuwe kauwgom: Sportlife N-iced, net iets zachter van smaak. De nieuwe smaak wordt geïntroduceerd door een Oekraïens ijshockeyteam, bekend van de vorige Sportlife-campagne. Ook dat gaat net iets zachter dan je verwacht.

In drie korte droogkomische commercials, ontwikkeld door Indie Amsterdam, zien we onder meer hoe een opdringerige coach vanuit zijn kofferbak een nieuw outfit voor het team onthult. Hij heeft namelijk bedacht dat het goed is als de spelers hun zachtere kant laten zien. Dat sluit beter aan bij het nieuwe product van hun sponsor. En daar moeten de lompe ijshockeyers even aan wennen. 

Het Oekraïense ijshockeyteam ga je tegenkomen op televisie en social media en in online pre-rolls. Waarschuwing: het zijn echte chick-magnets! 

Credits

Creative Agency: INDIE Amsterdam

Klant (Cloetta): Maaike Maagdenberg, Bob Postma, Marjolein Dieleman

Productiemaatschappij: Annomann

Regisseur: Jeroen Annokkeé

Producer Robbert Aschermann

Editor: Marc Bechtold (Kapsalon)

Line Production: Radioaktive Film 

Post-Production: De Grot 

Geluid: Sauvage Sound 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken