Domino's viert Valentijn met pizza's op Tinder

Domino's viert Valentijn met pizza's op Tinder
  • Bureaus
  • 14 feb 2018 @ 00:04
  • 16808 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • CampagnesSocial mediaActivatieInteractie

Het is weer Valentijn, dus verzinnen adverteerders allerlei slimme inhakers. Zo ook pizzaketen Domino's, dat zich begeeft op Tinder. Voor een 'love at first bite'. Chats met het merk wordt beloond met een goedkopere of zelfs gratis pizza. Con amore, uiteraard.

Op Tinder draait het om matches. Maar op Valentijnsdag hoeven Tinder-leden niet meer verder te zoeken, aldus Domino’s. Het merk is vandaag op Tinder te vinden 'voor iedereen die wel een beetje extra liefde kan gebruiken, of gewoon op zoek is naar een gezellige chat'. Wil je kennismaken met Domino’s? Dan maak je kans op 20% korting. De leukste interacties worden beloond met een gratis pizza.

'Liefde gaat door de maag'

Deze speciale Valentijnsactie is een samenwerking tussen Domino’s Pizza en Boomerang. Nicky Claeys, CMO van Domino’s Pizza: 'Hoeveel matches je ook hebt op Tinder, uiteindelijk gaat liefde door de maag. Daarom zit Domino’s voor één dag op Tinder. We hopen op leuke gesprekken en interacties met Tinder-leden. Met wat lekkere pizza’s erbij, hou je hier zeker een warm gevoel aan over.' 

Domino's zal vermoedelijk niet het enige merk op Tinder zijn. Valentijn valt om de vier jaar vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen, wanneer lokale politici de meest gekke fratsen uithalen om kiezers te bereiken. Vier jaar geleden waren meerdere politieke kandidaten op deze dag te vinden op Tinder of homo-variant Grindr, voor een 'date' op de verkiezingsdag. Minder georganiseerd dan Domino's, maar daardoor niet minder goed voor wat extra publiciteit. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken