Bamigo kiest voor The Gardeners

Bamigo kiest voor The Gardeners
  • Bureaus
  • 17 mrt 2018 @ 00:13
  • 20245 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenKlantenPitchesCampagnes

Bamigo heeft voor dit jaar de ambitie om flink te groeien. Na een pitch koos Bamigo voor creatief bureau The Gardeners. De combinatie van een PR- en social media-strategie met creatie in de lead was uiteindelijk doorslaggevend. Dit moet bijdragen aan de verdere bekendheid van het merk en de traffic naar de website vergroten.

'We hebben gekozen voor The Gardeners, vanwege een slimme en creatieve integratie van zowel branding als performance', aldus Jan Willem van Drunen, marketingmanager van Bamigo. 'Op deze manier hebben we een partner gevonden die met ons samen aan ons merk gaat bouwen.'

Daarnaast vervult het bureau ook de content-creatie (inclusief visual- en verbal identity) en socialmedia-management. 'Ik vind het erg knap dat Bamigo in zo’n korte tijd – met zo’n onderscheidende positionering: onderkleding gemaakt van bamboe – zo groot is geworden en wij zijn er erg trots op dat we nu samen het merk een stap verder gaan brengen', zegt Maira Evers, oprichter The Gardeners. 'Naast deze geïntegreerde aanpak, hebben we ook heel veel zin om creatief aan de slag te gaan.'

Bamigo maakt onderbroeken, T-shirts en sokken voor mannen gemaakt van bamboe. Deze worden wereldwijd aangeboden. Het merk richt zich momenteel specifiek op Nederland, België, Duitsland, Denemarken en Zweden.

Bamigo heeft sinds zijn start in 2015 zo’n 100.000 klanten in hun bestand en was in 2017 goed voor een omzet van zo'n 6 miljoen euro.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken