Fitzroy lanceert eigen Scandal Candles

 Fitzroy lanceert eigen Scandal Candles
  • Bureaus
  • 23 mrt 2018 @ 00:25
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingInspiratieCreatie

Stinkende geurkaarzen die ruiken naar kinderzweet, plastic soep en sigarettenrook. Het creatieve bureau Fitzroy wil met haar Scandal Candles aandacht vragen voor een aantal corporate scandals. De kaarsen zijn donderdag op de jaarlijkse Fitzroy-bash gepresenteerd.

Jur Baart: 'Kinderarbeid, overmatig gebruik van plastic en een industrie die mensen moedwillig verslaafd houdt. Dat zijn zeker geen nieuwe problemen, maar wel dusdanig belangrijk dat we er niet gewend aan moeten raken. Onze kaarsen zijn een stinkende herinnering aan deze schandalen.'

De kaarsen zijn te koop via een speciale webshop: Scandalcandles.nl. Bij elke aankoop steunt de koper een organisatie die zich inzet het specifieke problemen op te lossen.

Vorig jaar rond deze tijd lanceerde Fitzroy haar eigen duurzame rum From Waste to Wasted. Daarnaast heeft het bureau belangen in diverse bedrijven zoals bijvoorbeeld het proteïnemerk Fitshe.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken