Caroline Pay over Fresh Air Challenge: 'Ik wil jaloers worden'
- Bureaus
- 21 mrt 2018 @ 11:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InteractieCommunicatie
- 21 mrt 2018 @ 11:52
- Lucas Boon
Caroline Pay had in haar rol als jurylid van de Fresh Air Challenge hoge verwachtingen. Die werden tijdens de uitreiking vorige week helaas niet overtroffen. We vroegen haar ernaar.
Pay (r), tevens chief creative officer van Grey London, wordt regelmatig gevraagd voor zitting in een jury, maar als het over out of home communicatie zegt ze vrijwel altijd 'ja'. 'Omdat ik gepassioneerd ben over het medium. En omdat het een beetje lijkt te zijn vergeten in de huidige mediamix. Ik bedoel: het is méér dan alleen de grote tv-schermen op Times Square. Met bijvoorbeeld de Fresh Air Challenge wil ik de aandacht voor out of home weer terugbrengen.' Daarbij draagt de Engelse Pay Amsterdam een warm hart toe, op haar 22e startte ze haar carrière bij KesselsKramer.
Pay heeft niet een heel hoge pet op van de inzendingen. Een idee is altijd goed, maar vervolgens moet er ook wel echt op doorgebouwd kunnen worden. Het moet toepasbaar zijn. Dat was volgens haar bij de winnaar - Joris Bellemakers van Energize voor de Nationale Vacaturebank - wel het geval. 'Bij de rest van de inzendingen niet, ik zag teveel ideeën die ik al eens eerder heb gezien. Dat vind ik jammer.'
Pay lijkt dus teleurgesteld te zijn, hoewel dat vaker het geval is. 'Kijk, ik wil overwhelmed worden. Jaloers, dat ik baal dat ik het idee zelf niet heb bedacht. Zeker in het geval van de Fresh Air Challenge heb je de vrijheid om álles te maken. Daar had ik dan ook hogere verwachtingen van.'
Op de foto Dinesh Sonak (l) en Caroline Pay.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing