Caroline Pay over Fresh Air Challenge: 'Ik wil jaloers worden'

Caroline Pay over Fresh Air Challenge: 'Ik wil jaloers worden'
  • Bureaus
  • 21 mrt 2018 @ 11:52
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InteractieCommunicatie

Caroline Pay had in haar rol als jurylid van de Fresh Air Challenge hoge verwachtingen. Die werden tijdens de uitreiking vorige week helaas niet overtroffen. We vroegen haar ernaar.

Pay (r), tevens chief creative officer van Grey London, wordt regelmatig gevraagd voor zitting in een jury, maar als het over out of home communicatie zegt ze vrijwel altijd 'ja'. 'Omdat ik gepassioneerd ben over het medium. En omdat het een beetje lijkt te zijn vergeten in de huidige mediamix. Ik bedoel: het is méér dan alleen de grote tv-schermen op Times Square. Met bijvoorbeeld de Fresh Air Challenge wil ik de aandacht voor out of home weer terugbrengen.' Daarbij draagt de Engelse Pay Amsterdam een warm hart toe, op haar 22e startte ze haar carrière bij KesselsKramer.

Pay heeft niet een heel hoge pet op van de inzendingen. Een idee is altijd goed, maar vervolgens moet er ook wel echt op doorgebouwd kunnen worden. Het moet toepasbaar zijn. Dat was volgens haar bij de winnaar - Joris Bellemakers van Energize voor de Nationale Vacaturebank - wel het geval. 'Bij de rest van de inzendingen niet, ik zag teveel ideeën die ik al eens eerder heb gezien. Dat vind ik jammer.'

Pay lijkt dus teleurgesteld te zijn, hoewel dat vaker het geval is. 'Kijk, ik wil overwhelmed worden. Jaloers, dat ik baal dat ik het idee zelf niet heb bedacht. Zeker in het geval van de Fresh Air Challenge heb je de vrijheid om álles te maken. Daar had ik dan ook hogere verwachtingen van.'

 

Op de foto Dinesh Sonak (l) en Caroline Pay.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken