Jumbo en Alfred vieren het voorjaar
- Bureaus
- 21 mrt 2018 @ 09:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMarketingCommercialsReclame
- 21 mrt 2018 @ 09:54
- Redactie Bureaus
De magie van het voorjaar vraagt erom gevierd te worden, vindt Jumbo. In een vrolijke tv-commercial speelt de bekende Jumbo-familie de hoofdrol. ‘Vader’ Frank Lammers geniet liever van zijn vrije dag dan dat hij naar de paasbrunch moet op school. Maar helaas, hij is het haasje.
De grappige paascampagne toont het Jumbo gezin dat Pasen viert met een uitgebreide paasbrunch op school, waarbij de paashaas natuurlijk niet mag ontbreken met zijn mandje vol eieren. De voorjaarscampagne speelt in op de leukste en lekkerste paasproducten uit het Jumbo assortiment. Bijvoorbeeld alles voor een all day brunch met een roomboterkuiken, luxe stol, paashaasbroodjes en het kleurrijke veggie breekbrood gevuld met groentepuree.
Maar ook exclusieve La Place chocolade om van te smullen, zoals de heerlijke bonboneitjes en een schattig chocoladeschaapje. Daarnaast helpt Jumbo haar klanten met feestelijke extra’s voor een paastafel op zijn paasbest, met onder meer konijn kaarsen, kuikentjes, vrolijke tafelkleden en servetten.
Frisse lentelook
Het nieuwste Hallo Jumbo magazine is in een fris jasje gestoken en staat volledig in het teken van het voorjaar. Zo staat het extra dikke bewaarnummer vol inspiratie voor gezond en lekker eten, interviews en biedt het een ‘kijkje in de keuken’ bij Jumbo. Op de website selecteer je eenvoudig verschillende paastafels, en vind je recepten en informatie over alle lekkernijen om zo zelf je ideale brunch samen te stellen. Bovendien helpt Jumbo klanten in de winkels met handige lijstjes voor hun last minute paasinkopen. “Met de voorjaarscampagne willen we de lentekriebels losmaken”, vertelt Wim Junte, a.i. Directeur Marketing bij Jumbo. “Een frisse start van het voorjaar met nieuwe, heerlijke seizoensproducten die centraal staan in al onze communicatie: in de tv-commercial, in het Hallo Jumbo magazine, op Jumbo.com, in de Jumbo app, in de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Jumbo zorgt dat het niemand aan iets ontbreekt om het voorjaar groots te vieren.
Credits
Bureau: Alfred International
Creatie: Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw
RTV Director: Charlotte Kempers
Account: Anna Versluis, Danique Kuiper, Edgar Rijnders, Jochem Kleine
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee Film
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
DOP: Nico Hovingh
Editor: Kim Hinrichs
Geluidsstudio: Postoffice
Post productie: Postoffice
Klant: Jumbo. Jasper Oosterman, Ruben Mekenkamp
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing