Jupiler en TCC verenigen Belgen richting WK

Jupiler en TCC verenigen Belgen richting WK
  • Bureaus
  • 21 mrt 2018 @ 10:04
  • 19290 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalCommercialsWK VoetbalCampagnes

Nadat Jupiler vorige maand na een succesvolle aankondiging uit de rekken verdween en vervangen werd door Belgium, lanceert de brouwer vandaag in een tweede fase een extra lange, filmische video op televisie en online. The Communication Company is verantwoordelijk voor de campagne.

Het is de allereerste keer dat een Belgische reclamespot voor de FIFA Wereldbeker naast Rode Duivels ook diverse andere sporthelden, zoals het vrouwelijk voetbalteam van de Red Flames, de broers Borlée en bondscoach Martinez, en zelfs supporters uit heel België in beeld brengt.

De reclamespot van The Communication Company toont een minuut lang een positieve boodschap over eenheid en trots. De video moet alle Belgen inspireren om samen achter de Rode Duivels te staan, zonder onderscheid tussen wie ze zijn, waar ze precies vandaag komen of waarin ze geloven. De spot duurt dubbel zo lang als gebruikelijk en zal geruime tijd op nationale televisie te zien zijn. #wearebelgium

Credits

Klant: AB/InBev | Sr. Brand Manager Jupiler BeNeLux: Amaury Hayois | Brand Manager Jupiler Belgium: Madeleine de Ville | Marketing Manager Jupiler BeNeLux: Dimitri van Loock | Marketing Director BU West: Arnaud Hanset | VP Marketing Europe: Diego Belbussi | Bureau: The Communication Company | Creative Directors: Roy Schellekens, Hans van Mook | Strategy: Antal van Pelt, Cees Faes | Accounts: Anna Mae Funk, Bram Verbogt, Inge van Hooydonck | Production: Czar.be | Director: Billy Pols | Executive Producer: Eurydice Gysel | Producers: Nele Carlier, Maarten De Sutter | DOP: Frank van den Eeden | Second Camera Unit: Joe Vanhoutteghem en Lieven Van Baelen | Art Direction: Tanker | Casting: Sien Josephine | Editor: Govert Janse | Grading: Olivier Ogneux | Online: Robin De Praetere, Stijn Van Assche | Post Production: Czar | Post Producer: Bieke De Keersmaecker | Music: Erik-Jan Grob | Sounddesign & Mix: Sonicville




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken