JWT wint Mazda-pitch
- Bureaus
- 28 mrt 2018 @ 15:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenKlantenPitchesCampagnesBranding
- 28 mrt 2018 @ 15:00
- Redactie Bureaus
Mazda Nederland heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor J. Walter Thompson Amsterdam. Mazda is de afgelopen jaren in Nederland hard gegroeid in marktaandeel en heeft ook voor 2020 een stevige doelstelling neergezet.
Deze resultaten zijn goed voor een markt waar veranderende wetgeving, overcapaciteit bij veel concurrenten en een nog steeds voorzichtige consument voor veel turbulentie zorgen. En de doelstellingen dus inderdaad stevig.
'We waren op zoek naar een bureau dat ons strategisch en creatief echt verder kan helpen, maar ook pragmatisch in de uitvoering kan zijn. Het klikte op al die vlakken meteen met JWT. Ze gaan ons niet alleen helpen met de ATL campagnes, maar ook op gebied van social en digital', zegt Susanne Peters, director Marketing Communications bij Mazda Motor Nederland.
Budi Gonzalez de Chaves, Business Lead bij J. Walter Thompson Amsterdam: 'Als je het aan echte autoliefhebbers vraagt, dan is Mazda absoluut iets speciaals. Behoorlijk veel consumenten in Nederland weten dat al. Wij gaan helpen om de liefde voor het merk en de verkoop van de auto’s een fijne zet in de rug te geven.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing