Likefriends global brandpartner 7UP

Likefriends global brandpartner 7UP
  • Bureaus
  • 29 mrt 2018 @ 09:39
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

7UP, onderdeel van Pepsico, heeft Likefriends gekozen als global brand partner. Likefriends gaat 7UP begeleiden in het behalen van zijn ambitieuze doelen in de merkstrategie.

Doel van de frisdrank is om marktleider te worden en te blijven in lemon & lime dranken. Op dit moment is het bureau gestart met de nieuwe strategiedefinitie die de basis zal vormen voor de brand identity die wereldwijd uitgerold zal worden. ‘We zijn super trots dat we global brand partner zijn voor een A-merk als 7UP, aldus Likefriends managing director Anouk van Maanen. ‘Vanaf het eerste moment is er een goede klik. We kijken uit naar de toekomstige successen die we gezamenlijk gaan behalen.’

7UP, in 1929 begonnen als Bib-Label Lithiated Lemon-Lime Soda, werd succesvol door het te adverteren als anti-kater middel. Tegenwoordig wordt het in meer dan 130 landen verkocht en is het meer dan een drankje. Van cocktails tot desserts en van guacamole tot fajita’s, het kan met 7UP. In veel Aziatische landen is 7UP marktleider binnen het CSD segment.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken