Mark Woerde (Havas Lemz) wint VN-vredesprijs in Seoul
- Bureaus
- 14 mrt 2018 @ 14:12
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MVOMaatschappijInspiratieAward
- 14 mrt 2018 @ 14:12
- Jeroen Mirck
Reclameman Mark Woerde, oprichter van bureau Lemz (inmiddels Havas Lemz), is in Seoul bekroond met de gouden UN/RFBF Global Business & Interfaith Peace medal voor de 'Make Friends'-campagne met geestelijke wereldleiders.
Een glunderende Woerde laat op Facebook weten enorm dankbaar te zijn. 'Ik heb deze prijs nederig in ontvangst genomen namens mijn team. Ik moet wel zeggen dat de echte helden van ons initiatief de religieuze leiders zijn die de historische joint appeal aandurfden: "Make Friends Across Religions." Helden zijn eveneens de miljoenen mensen verspreid over de hele wereld die dit ook daadwerkelijk deden.'
Woerde: 'We kunnen een familie zijn en mijn hoop is dat onze familienaam dan vriendelijkheid of compassie luidt.' Uiteraard dankt hij op Facebook zijn eigen familie ('my wife Milja and my kids Levi & Sara for their continuous support'), evenals zijn 'extended' familie, zijn 'dream team': Bram Tervoort, Dennis van Aalst, Ali Marmaduke, Alon Goshen-Gottstein, Navid Akhtar, Mirage Islam, Martijn Lampert, Glenn Schoen en iedereen bij het Elijah Interfaith Institute, Havas Lemz, Letsheal, Motivaction, Alchemiya, Prio, Time Star Media, 3rd Eye, Twitter, Google en Red Button.
Tot slot deed Woerde ook een oproep aan de mondiale reclamewereld: 'I would like to seize this opportunity to call upon my fellow creatives in the advertising industry: please use your talent for good. We can do so much more than sell stuff. We must use our gifts to create a better world for our children and future generations.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing