Mark Woerde (Havas Lemz) wint VN-vredesprijs in Seoul

Mark Woerde (Havas Lemz) wint VN-vredesprijs in Seoul
  • Bureaus
  • 14 mrt 2018 @ 14:12
  • 13605 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MVOMaatschappijInspiratieAward

Reclameman Mark Woerde, oprichter van bureau Lemz (inmiddels Havas Lemz), is in Seoul bekroond met de gouden UN/RFBF Global Business & Interfaith Peace medal voor de 'Make Friends'-campagne met geestelijke wereldleiders.

Een glunderende Woerde laat op Facebook weten enorm dankbaar te zijn. 'Ik heb deze prijs nederig in ontvangst genomen namens mijn team. Ik moet wel zeggen dat de echte helden van ons initiatief de religieuze leiders zijn die de historische joint appeal aandurfden: "Make Friends Across Religions." Helden zijn eveneens de miljoenen mensen verspreid over de hele wereld die dit ook daadwerkelijk deden.'

Woerde: 'We kunnen een familie zijn en mijn hoop is dat onze familienaam dan vriendelijkheid of compassie luidt.' Uiteraard dankt hij op Facebook zijn eigen familie ('my wife Milja and my kids Levi & Sara for their continuous support'), evenals zijn 'extended' familie, zijn 'dream team': Bram Tervoort, Dennis van Aalst, Ali Marmaduke, Alon Goshen-Gottstein, Navid Akhtar, Mirage Islam, Martijn Lampert, Glenn Schoen en iedereen bij het Elijah Interfaith Institute, Havas Lemz, Letsheal, Motivaction, Alchemiya, Prio, Time Star Media, 3rd Eye, Twitter, Google en Red Button.

Tot slot deed Woerde ook een oproep aan de mondiale reclamewereld: 'I would like to seize this opportunity to call upon my fellow creatives in the advertising industry: please use your talent for good. We can do so much more than sell stuff. We must use our gifts to create a better world for our children and future generations.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken