Nieuw bureau Brandstof360 werkt samen met Motivaction

Nieuw bureau Brandstof360 werkt samen met Motivaction
  • Bureaus
  • 9 mrt 2018 @ 08:34
  • 12061 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Nieuwkomers

Marianne Stok en Martin Boomkens starten een nieuw communicatiebureau Brandstof360 waarbij zij gaan samenwerken met onderzoeksbureau Motivaction International.

Stok is marketeer en bekend van opdrachten voor onder meer MasterCard en KPN. Voor de laatste lanceerde zij het merk Hi opnieuw, volledig gebouwd op inzichten en scoorde daarmee een Gouden Effie. Boomkens is creatief en bekend van werk voor VW, Centraal Beheer, Staatsloterij, Schoonenberg en Citroen. Stok en Boomkens werken al een paar jaar samen in MarketingWorkouts BV voor onder meer Schoonenberg en Somfy. Die samenwerking krijgt nu zijn bekroning in Brandstof360. 

Businesspartner

Het nieuwe bureau omarmt volgens Stok data en onderzoek en steekt ‘al haar creatieve energie in het destilleren van slimme inzichten en het creëren van scherpe proposities en campagnes.’ Stok en Boomkens hebben in onderzoeksbureau Motivaction International naar eigen zeggen de ideale businesspartner gevonden. Stok: ‘Die samenwerking bestond al sinds 2009 en wordt nu dus geconcretiseerd in een compleet nieuw bureau. Gefundeerd op de Mentality data van Motivaction International. Het verklaart ook de naam. Data vormen de brandstof voor insights, proposities en concepten. Daarmee is Brandstof360 meer dan een reclame -of marketingbureau. Het slaat een brug tussen onderzoek, marketing en creatie.’

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken