Shell Retail werkt na pitch met Coopr

Shell Retail werkt na pitch met Coopr
  • Bureaus
  • 16 mrt 2018 @ 09:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRContentStorytellingPitches

PR-bureau Coopr werkt na een bureaupitch voor Shell Retail. De keuze viel op Coopr door de combinatie van strategisch inzicht, het snappen van de markt en creativiteit. De retailtak van Shell Nederland wil zijn positionering verbreden.

'Het aanbod van Shell Retail is de afgelopen jaren sterk veranderd. Tanken is inmiddels niet meer alleen de hoofdreden van een stop bij een tankstation, dat zijn eten en drinken steeds vaker. We zochten dan ook vooral een bureau dat ons kan helpen met het vertellen van de juiste verhalen rondom de kwaliteit van onze Food & Drinks-producten, en de herkomst ervan’, zegt Wiebe Bevelander, marcom-manager van Shell Retail.

Coopr voegt dit merk naar eigen zeggen met liefde toe aan de klantenportefeuille. 'Shell is een wereldspeler van formaat. Een merk waar bovendien veel Nederlanders trots op zijn. Er ligt een mooie uitdaging om vanuit kwaliteit, ervaring en techniek, bijzondere  verhalen te vertellen en daarmee van toegevoegde waarde te zijn voor de juiste profilering van de Nederlandse retailtak van Shell.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken