XXS wint Verkade-pitch

XXS wint Verkade-pitch
  • Bureaus
  • 21 mrt 2018 @ 16:56
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • KlantenReclame

Vanaf 2018 neemt XXS Amsterdam samen met Verkade de regie voor alle merk -en communicatie activiteiten. Verkade koos voor XXS na een pitch die werd begeleid door Karen de Loos.

‘Verkade is een prachtig Nederlands merk waarvoor we op zoek waren naar een bureau dat ons merk echt begrijpt en weer helemaal van vandaag weet te maken. In XXS Amsterdam hebben we een bureau gevonden dat ons scherp houdt. Ze denken met ons mee en weten door slimme strategie en impactvolle creatie het verschil te maken. XXS Amsterdam is dan ook een bureau waar we ons helemaal thuis voelen,’ aldus Jessica Zomerdijk, Marketing Director bij Verkade.

Iconisch

‘We zijn bijzonder verheugd om voor zo’n iconisch merk aan de slag te mogen gaan. Verkade is een groot merk met grote uitdagingen. En een team van mensen die die grote uitdagingen aan willen én aandurven. Strategisch hebben we dan ook stevige keuzes kunnen maken die nodig waren om creatief werk te maken waarmee het merk Verkade weer helemaal terug op de kaart komt,’ aldus Piet Hein Smit, Partner XXS Amsterdam.

Het eerste werk van XXS Amsterdam voor Verkade is deze week live gegaan.

De campagne ‘..dat smaakt naar thuis’ is in outdoor en digital media te zien. Een campagne waarbij het gevoel van thuis centraal staat samen met de iconische en bekende producten van Verkade. Verkade laat hiermee weer zien waarom we allemaal van het merk houden en waarom het merk relevant is anno 2018.

Credits

Klant: Verkade Nederland BV

Verantwoordelijk bij klant: Jessica Zomerdijk, Annewies Bouritius, Rachel Aalbers

Bureau: XXS Amsterdam

Concept & Creative directors: John de Vries & René Verbong

Strategie: Joram Helmer

Account: Daniel Kok, Tess van Oosten

Media: Vizeum, Jessica Bakker

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken