Hotel QO Amsterdam kiest voor Lemon Scented Tea
- Bureaus
- 12 apr 2018 @ 11:53
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 apr 2018 @ 11:53
- Sjaak Hoogkamer
Na een pitch heeft QO Amsterdam gekozen voor Lemon Scented Tea als creatief bureau. Deze week opent het nieuwe hotel, gelegen in het opkomende Amstelkwartier in Amsterdam Oost, haar deuren.
Een pionier in de hotelindustrie met een unieke balans tussen luxury en circulair design. QO Amsterdam is één van de meest duurzame hotels van Europa. Na een succesvolle wervingscampagne voor nieuwe medewerkers gaat Lemon Scented Tea nu officieel verder als het bureau van QO Amsterdam en wordt verantwoordelijk voor de positionering, brand awareness campagne en het ontwikkelen van een internationale social media strategie.
Leisure
Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea: ‘Doel is om QO Amsterdam bekend te krijgen onder internationale leisure travelers. Online travel agencies zijn nu een heel belangrijk kanaal voor QO. Door QO Amsterdam neer te zetten als the place to be willen we dat mensen die een trip naar Amsterdam overwegen ook rechtstreeks bij QO gaan boeken. Een slimme inzet van PR, influencers en social is daarbij heel belangrijk.’
Energie
Marlon Roosblad, marketingmanager QO: ‘Lemon Scented Tea begreep meteen dat we veel meer willen zijn dan alleen een hotel. Hoe leuk reizen ook is, het kan veel energie verslinden. Alles bij QO Amsterdam is er daarom op gericht dat gasten met meer energie vertrekken dan waarmee ze aankomen. De campagne die we samen met Lemon Scented Tea gaan ontwikkelen moet dat gevoel gaan overbrengen.’
In het hotel zijn ook restaurant Persijn en rooftopbar Juniper & Kin gevestigd. Naast het hotel gaat Lemon Scented Tea ook Embody, een nieuw wellbeing concept met een studio in het gebouw, lanceren.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing