Introductie HandicapNL door Living the brand
- Bureaus
- 17 apr 2018 @ 11:33
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 apr 2018 @ 11:33
- Sjaak Hoogkamer
Fonds verstandelijk gehandicapten en Revalidatiefonds gaan samen in het nieuwe fonds HandicapNL. Het goede doel is er voor alle mensen met een handicap en hun naasten.
Living the brand werd een jaar geleden ingeschakeld voor merkstrategie, positionering, huisstijl en campagne. Vanaf vandaag is het resultaat zichtbaar in een introductiecampagne met tv, radio, online, DM en print. De positieve campagneboodschap Iedereen hoort erbij, krijgt een serieuze ondertoon in het merkthema: iedereen eerlijke kansen.
Kansen
In Nederland hebben ruim 2 miljoen mensen een handicap. Mensen met een handicap zijn vaak eenzaam, krijgen geen gelijke kansen in het arbeidsproces, mantelzorgers zijn zwaar overbelast en toegankelijkheid is ver te zoeken. HandicapNL gaat ervoor strijden dat mensen met een handicap het heft in eigen handen kunnen nemen en eerlijke kansen krijgen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing