Introductie HandicapNL door Living the brand

Introductie HandicapNL door Living the brand
  • Bureaus
  • 17 apr 2018 @ 11:33
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Fonds verstandelijk gehandicapten en Revalidatiefonds gaan samen in het nieuwe fonds HandicapNL. Het goede doel is er voor alle mensen met een handicap en hun naasten.

Living the brand werd een jaar geleden ingeschakeld voor merkstrategie, positionering, huisstijl en campagne. Vanaf vandaag is het resultaat zichtbaar in een introductiecampagne met tv, radio, online, DM en print. De positieve campagneboodschap Iedereen hoort erbij, krijgt een serieuze ondertoon in het merkthema: iedereen eerlijke kansen.

Kansen

In Nederland hebben ruim 2 miljoen mensen een handicap. Mensen met een handicap zijn vaak eenzaam, krijgen geen gelijke kansen in het arbeidsproces, mantelzorgers zijn zwaar overbelast en toegankelijkheid is ver te zoeken. HandicapNL gaat ervoor strijden dat mensen met een handicap het heft in eigen handen kunnen nemen en eerlijke kansen krijgen.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken