Jupiler start BBQ-seizoen met Egghunt
- Bureaus
- 1 apr 2018 @ 13:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieMerkenBranding
- 1 apr 2018 @ 13:05
- Redactie Bureaus
Jupiler opent dit weekend het BBQ seizoen met de Jupiler Egghunt. Drie kunstenaars hebben elk een BBQ Egg voorzien van hun eigen unieke design en vervolgens naar drie verstopplekken in Nederland gebracht.
‘BBQ is wat ons betreft veel meer dan een simpel stuk vlees op gloeiende kolen. Met vrienden genieten van een avond goed eten met een verfrissende Jupiler geeft toch het ultieme geluksgevoel. We tillen BBQ graag naar een hoger niveau en grijpen dit Paasweekend aan om het seizoen groots te openen’, zegt Rik Blokland, brandmanager van Jupiler.
Deze campagne laat zien welke boodschap Jupiler wil brengen: wees creatief en laat zien dat je niet vies bent van een uitdaging. In online docu’s wordt duidelijk dat Trobbies, Skulljan en Gino Bud Hoiting de BBQ Eggs van een uniek design hebben voorzien en vervolgens verstopt. Via hints op de Facebook- en Instagram-pagina van Jupiler worden alle Egghunters richting de verstopplekken geleid.
Een unieke manier van location based targeting, vanuit de BBQ Eggs ingesteld. Binnen een straal van 20 km krijg je hints over de stad, binnen vijf kilometer hints over de buurt van de verstopplek en binnen een kilometer hints die je naar de verstopplek zelf leiden.
De Jupiler Egghunt wordt gehost door Thomas Cox. De jonge Amsterdamse influencer gaat gedurende de dag zijn volgers en de volgers van Jupiler op de hoogte houden van de ontwikkelingen rondom de Egghunt. Hij geeft hints, meldt het als er één gevonden is en spoort iedereen aan mee te doen aan de jacht op deze unieke BBQ Eggs.
Credits
Klant: Jupiler | Bureau: The Communication Company Benelux | Verantwoordelijk bij Jupiler: Rik Blokland, Caroline Klaassen | Strategie: Antal van Pelt | Creatie: Hans van Mook, Roy Schellekens, Reijer van Kasteren | Design: Clemens Jonas, Tim de Beer | Account: Bram Verbogt, Eef Baggermans | Productie & Digital: Romi Németh, Joyce Ploegaert, Leandro Obrie, Joyce Casteelen
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing