Miele kiest voor Dawn
- Bureaus
- 10 apr 2018 @ 16:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesMerkenKlanten
- 10 apr 2018 @ 16:52
- Redactie Bureaus
Na een pitch heeft Miele gekozen voor het creatief strategisch bureau Dawn uit Amsterdam. Het Duitse familiebedrijf wil haar A-merkpositie de komende tijd samen met Dawn in alle touchpoints gaan uitbouwen.
‘Miele is van oudsher de onbetwiste marktleider, zeker in wassen. In de veranderende markt heeft Miele in Nederland een vernieuwde visie op communicatie nodig om zich te onderscheiden van andere merken,’ aldus Patricia Slootjes, director Marketing Miele Nederland. ‘Daarin staat de beweging van praten over apparaten naar het centraal zetten van consumenteninzicht voorop.’
'De duurzaamheid en lange levensduur van Miele apparaten zijn vandaag de dag nog steeds een begrip, maar de concurrentie van oude en nieuwe bekenden is groot. Op dit moment is de innovatiekracht van het merk, net als de aandacht voor het milieu, op topniveau. Aan Dawn de opdracht dit in alle communicatie naar voren te laten komen.’
Vooral op het gebied van wassen wil Miele de komende tijd haar toegevoegde waarde benadrukken. Binnenkort zal een nieuwe campagne voor de wassen-categorie worden gelanceerd, ontwikkeld door Dawn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing