Nominaties MOAwards 2018

Nominaties MOAwards 2018
  • Bureaus
  • 16 apr 2018 @ 09:00
  • 21744 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • AwardOnderzoekStrategie

MOA, het 'Expertise Center for Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics', heeft de genomineerden voor de MOAwards 2018 bekend gemaakt. Voor beste onderzoeksbureau zijn Motivaction, DVJ en Netprofiler genomineerd.

De MOAwards worden uitgereikt aan Insights Professionals, Digital & Webanalisten en Marketing Research & Analytics Bureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van Marketing Insights en Analytics. De winnaars van de MOAwards 2018 worden op woensdag 6 juni a.s. bekend gemaakt, tijdens de feestelijke award uitreiking bij de WesterUnie/WesterLiefde in Amsterdam. Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.

Categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het Jaar 2018 

  • DVJ Insights
  • Motivaction
  • Netprofiler

Categorie Insights Professional van het jaar (bureauzijde)

  • Margot Schuil – InSites Consulting
  • Eltine van der Veer - Braingineers
  • Sandra van Vemden – MARE

Categorie  Insights Professional het jaar (bedrijfszijde):

  • Shirley van Stappershoef – Qmusic
  • Daniëlle Koning – UWV
  • Marjolein Monkel – Travelbird

Categorie Digital & Webanalist van het Jaar

  • André Scholten – André Scholten
  • Bas Kamphuis – Digital Power
  • Stefan Koning – Mist Analytics

Categorie Young Talent van het Jaar

  • Iris Welvaarts – DVJ Insights
  • Jeroen Spetter – Ruigrok NetPanel
  • Niels Bouwman – Kantar TNS

Categorie Insights Scientist van het Jaar (Topic: Digital Advertising)

  • Lisette de Vries met “Effects of Traditional Advertising and Social Messages on Brand-Building Metrics and Customer Acquisition’’.
  • Lara Lobschat, “What Happens Online Stays Online? Segment-Specific Online and Offline Effects of Banner Advertisements’’.
  • Hilde Voorveld, “Engagement with Social Media and Social Media Advertising: The Differentiating Role of Platform Type’’.

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken