Nominaties MOAwards 2018
- Bureaus
- 16 apr 2018 @ 09:00
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - AwardOnderzoekStrategie
- 16 apr 2018 @ 09:00
- Redactie Bureaus
MOA, het 'Expertise Center for Marketing-Insights, Onderzoek & Analytics', heeft de genomineerden voor de MOAwards 2018 bekend gemaakt. Voor beste onderzoeksbureau zijn Motivaction, DVJ en Netprofiler genomineerd.
De MOAwards worden uitgereikt aan Insights Professionals, Digital & Webanalisten en Marketing Research & Analytics Bureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van Marketing Insights en Analytics. De winnaars van de MOAwards 2018 worden op woensdag 6 juni a.s. bekend gemaakt, tijdens de feestelijke award uitreiking bij de WesterUnie/WesterLiefde in Amsterdam. Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.
Categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het Jaar 2018
- DVJ Insights
- Motivaction
- Netprofiler
Categorie Insights Professional van het jaar (bureauzijde)
- Margot Schuil – InSites Consulting
- Eltine van der Veer - Braingineers
- Sandra van Vemden – MARE
Categorie Insights Professional het jaar (bedrijfszijde):
- Shirley van Stappershoef – Qmusic
- Daniëlle Koning – UWV
- Marjolein Monkel – Travelbird
Categorie Digital & Webanalist van het Jaar
- André Scholten – André Scholten
- Bas Kamphuis – Digital Power
- Stefan Koning – Mist Analytics
Categorie Young Talent van het Jaar
- Iris Welvaarts – DVJ Insights
- Jeroen Spetter – Ruigrok NetPanel
- Niels Bouwman – Kantar TNS
Categorie Insights Scientist van het Jaar (Topic: Digital Advertising)
- Lisette de Vries met “Effects of Traditional Advertising and Social Messages on Brand-Building Metrics and Customer Acquisition’’.
- Lara Lobschat, “What Happens Online Stays Online? Segment-Specific Online and Offline Effects of Banner Advertisements’’.
- Hilde Voorveld, “Engagement with Social Media and Social Media Advertising: The Differentiating Role of Platform Type’’.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing