Qban verbreedt koers en heet nu Havana Harbor
- Bureaus
- 10 apr 2018 @ 13:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InteractieBrandingStrategie
- 10 apr 2018 @ 13:16
- Redactie Bureaus
Digitaal productiebureau Qban gaat verder als Havana Harbor Creative Agency. De nieuwe naam is een gevolg van de verbreding van het aantal diensten, de veranderende kijk op het digitale landschap en een verhuizing naar Rotterdam.
Wat in 2010 begon met een club enthousiaste designers, gespecialiseerd in Quality Banners, is in 2018 uitgegroeid tot een ervaren groep creatieve experts die zich volledig richten op complete digitale campagnes, gekoppeld aan de gehele digitale klantreis.
Met kennis en ervaring in strategie, creatie, productie en optimalisatie werken ze aan online campagnes en UX trajecten die leiden tot effectieve producties zoals websites, online video’s, social content, banners en andere rich media-uitingen. Productie die afgestemd is op de behoeften van digitaal georiënteerde consumenten die liever tijd door brengen op hun smartphone dan voor de televisie. Havana Harbor begrijpt dat een 'always on'-strategie voor deze doelgroep ook 'always on'-productie nodig heeft.
Havana Harbor neemt zijn intrek in het HUF-gebouw aan de Vlasmarkt in Rotterdam, door menig architect gezien als het mooiste monument van de wederopbouw. Hiermee vergroot Havana Harbor zijn bereikbaarheid, zit ze dichter bij creatief talent en kan het groeiend aantal medewerkers beter gehuisvest worden. Dit alles om samen met de klant de digitale lat nog hoger te leggen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing