Vodafone en TBWA omarmen moderne families

Vodafone en TBWA omarmen moderne families
  • Bureaus
  • 16 apr 2018 @ 10:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenInnovatieCampagnes

Tijden veranderen, families veranderen en hoe we met elkaar en de wereld om ons heen connecten ook. Deze spannende dynamiek is de basis voor de nieuwe Vodafone-campagne van TBWA\Neboko.

Technologie speelt een steeds grotere rol in ons dagelijks leven. Het helpt je vooruit en houdt families verbonden. De nieuwe Vodafone-campagne vertelt een nieuw merkverhaal binnen de internationale positionering 'The future is exciting. Ready?' waarin moderne families centraal staan. 

De campagne is in de basis digitaal en gericht op specifieke subdoelgroepen. Daar waar de verhalen breed aanspreken wordt ook TV ingezet, zoals voor de commercial , waarmee de nieuwe thematiek vanaf 16 april te zien is.

Moderne families

Laura van Gestel, manager Commercial Communications Vodafone: 'Met dit nieuwe verhaal en het bijbehorende werk willen we laten zien dat moderne families dankzij het netwerk van Vodafone in contact staan met alles en iedereen om ons heen. Je kleine zusje en de hond, maar ook de thermostaat of je fiets. Er is meer mogelijk dan ooit tevoren en wij nodigen iedereen uit om samen met ons al deze nieuwe mogelijkheden te ontdekken. Hoe je familie zich ook ontwikkelt, het netwerk van Vodafone groeit met je mee. In de campagne zullen we ook met nieuwe proposities komen speciaal voor de moderne familie.'

Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA\Neboko: 'Samen met Vodafone en 100% Halal zijn we op zoek gegaan naar momenten en insights binnen de dynamiek van moderne families. Dat levert echte verhalen op waar Vodafone én moderne technologie heel relevant en vooral exciting zijn in hun levens. Bijvoorbeeld op het moment dat je kind zijn of haar eerste mobiel krijgt. Of dat je je hond gaat missen als je op kamers gaat om te studeren. En er volgt snel nog meer.'



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken