We Are Pi bouwt merkplatform Ace & Tate
- Bureaus
- 9 apr 2018 @ 13:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingMerkenCampagnesStorytellingWebsite
- 9 apr 2018 @ 13:15
- Redactie Bureaus
Het in Amsterdam gevestigde brillenmerk brand Ace & Tate heeft een internationaal merkplatform gelanceerd, tegelijk met de campagne 'Me Myself & I'. Reclamebureau We Are Pi is verantwoordelijk voor deze merkbouw.
De campagne volgt zes unieke influencers. Aan de hand van hun verhalen moedigt Ace & Tate ons aan om ook naar onze eigen creatieve en eigenzinnige kanten te kijken. Zo wil het merk drempels wegnemen die ons beperken bij onze aanschaf van een bril. De boodschap: we zijn allemaal complexe wezens met steeds wisselende gevoelens en behoeften.
Kristofer Crockett, Head of Brand Marketing van Ace & Tate: 'We have always believed in individuality and the freedom of self-expression. We've worked hard to understand our audience and what motivates them as individuals - not just in buying glasses. We want to elevate the eyewear category beyond style, utility or pricing battles, to develop a long-lasting emotional connection with people.'
De zes influencers in de campagne zijn onder meer de Britse furniture-designer en activist Yinka Ilori, de Duitse DJ Lena Willikens en de Zweedse zangeres en sociaal werker Mona Morrsy.
Anoma Whittaker, head of creatieve bij Ace & Tae: 'With me myself & I we have put our audience at the forefront of our brand – a clear effort to empower people to explore the different aspects of their identities. We worked closely with our creative partners Bafic and WE ARE Pi to capture and communicate the diverse personalities of our talent as authentically as possible.'
In de loop van 2018 gaat Ace & Tate meer verhalen vertellen van spraakmakende personen. Ook werkt het bedrijf aan een online oogtest (samen met startup Easee), die extra dynamiek moet geven aan het merk.
Alex Bennett-Grant, ceo van We Are Pi: 'We’re very excited to partner strategically and creatively with Ace & Tate in their continued mission to lead change in the eyewear industry. The me myself & I brand platform inspires and celebrates the many elements that make us who we are, in an authentic and joyful way that encourages consumers to re-evaluate their eyewear buying behaviour.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
- ING-campagne rond en in Schiphol... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing