Webcare RAI naar Goud Uberconnected
- Bureaus
- 19 apr 2018 @ 11:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WebcareEvenementKlanten
- 19 apr 2018 @ 11:39
- Redactie Bureaus
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. RAI is met een grote variatie aan typen beurzen (B2C en B2B) actief in binnen- en buitenland, waaronder Turkije, Mexico, Indonesië en China.
De start van de door Goud Uberconnected verzorgde webcare-activiteiten is in februari begonnen met de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs. Voor circa 13 beurstitels zal Goud Uberconnected de webcare verzorgen. Gedurende zeven dagen per week en van acht uur ’s morgens tot tien uur ’s avonds worden de reacties op de beurzen via speciaal voor de RAI aangestelde social media agents van Goud Uberconnected gemonitord. Naast deze 13 specifieke beurzen verzorgt Goud Uberconnected ook de monitoring voor het algemene RAI-account, waar 500 events op jaarbasis onder vallen.
Eline Deijs, directeur Marketing & Digital van RAI Amsterdam: 'RAI is always on. Dus zochten we een partij, die ons kan ondersteunen op het gebied van year-round webcare. We streven ernaar 365 dagen per jaar relevant te zijn voor onze bezoekers en willen daarom ook continue voor hem of haar klaar staan. Ons oog viel op Goud Uberconnected naar aanleiding van de prettige samenwerking voor eerdere, losse campagnes. Hun creativiteit, jarenlange specialistische ervaring en vlotte communicatie maakten dat we dit belangrijke traject met het volste vertrouwen bij Goud Uberconnected hebben neergelegd.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing