Wehkamp kiest na pitch voor Achtung

Wehkamp kiest na pitch voor Achtung
  • Bureaus
  • 17 apr 2018 @ 17:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesCampagnesKlantenMerken

Wehkamp kiest voor Achtung als nieuwe partner voor de komende jaren om alle gezinnen in Nederland te veroveren. Na een kort en intensief pitch-proces, waarin ook DDB & Tribal en N=5 participeerden, viel de keuze unaniem op Achtung.

Margreet van Steijn van Wehkamp: 'Achtung overtuigde ons met een sterk team-optreden, een verhelderende strategie en een mooi overkoepelend merkeigen thema dat het merk Wehkamp opnieuw zal laden en verder zal verankeren bij gezinnen in Nederland. We kijken uit naar de samenwerking.'

Fred Moolhuijsen van B&BA, pitchbegeleider voor Wehkamp: 'De deelnemende bureaus hebben een enerverend pitch-proces doorlopen waar het niveau hoog lag. Complimenten daarvoor. Echter kan er maar één de winnaar zijn en het was voor het gehele team overduidelijk dat Achtung! dat was.'

Wehkamp en Achtung zijn direct met elkaar aan de slag gegaan om de lancering van de nieuwe merkcampagne voor te bereiden. De eerste resultaten hiervan worden snel verwacht.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken