Lobke Heisen

Lobke Heisen
Werkt bij: LBL
Functie: creatief directeur

Biografie Ik heb ruim 12 jaar ervaring in contentmarketing. Mijn roots liggen in het bladenmaken en mijn uitgeverseigenschappen helpen me in mijn vak als contentdenker. Maar inmiddels is er in mijn hart en hoofd evenveel ruimte voor alle andere kanalen. Ik zoek altijd naar synergie en interactiemogelijkheden tussen on- en offline media.

Als creative director bij LBL heb ik mediaconcepten ontwikkeld voor diverse merken, waaronder Intratuin, Mediq Apotheek, ASR, Baker Tilly Berk en het Wereld Natuur Fonds.

Recente artikelen van Lobke Heisen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken