Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Fitfair en JayJay Boske lanceren Fitness Influencer Awards

16mei 201714:37
  • Content
  • 10373 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentEvenementVloggen

nieuws Het nieuwe educatieve fitnessevent Fitfair organiseert samen met influencer JayJay Boske de Fitness Influencer Awards. Deze awards zijn in het leven geroepen uit waardering voor de groeiende invloed van zogeheten fitness influencers in Nederland.

Content Marketing Onderzoek 2017 van start

15mei 201711:42
  • Content
  • 11034 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

nieuws Het Content Marketing Onderzoek 2017 gaat vandaag van start; het eerste grootschalige onderzoek naar contentmarketing op de Nederlandse en Belgische markt. Doel ervan is om in kaart te brengen of en hoe bedrijven en organisaties contentmarketing inzetten en met welke doelstellingen en resultaten. Het onderzoek is een initiatief van Platform Content en de Vlaamse vakvereniging Custo.

Hero Baby lanceert contentplatform voor millennial moeders

15mei 201710:18
  • Content
  • 10416 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoDoelgroepenContent

nieuws Hero Baby gelooft dat een gezond en gelukkig kind begint bij een gelukkige en zelfverzekerde moeder, daarom introduceert het merk een platform gericht op millennial moeders. Het concept is geproduceerd door Hero Baby en creatief bureau Don't Say Nothing.

Head Office NL lanceert relatiemagazine Go Toyota

12mei 201712:04
  • Content
  • 24245 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintContent

nieuws Het nieuwe relatiemagazine Go Toyota wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland op de deurmat. 'Beleving - loud & proud' staat centraal in het magazine.

[#1 Content Rally] Aart Lensink (LVB Networks): 'Er wordt van alles geprobeerd, maar te weinig afgemaakt'

11mei 201712:03
  • Content
  • 9850 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentPersonalia

nieuws Nieuw op MT/content: de Content Rally. Contentmarketeers aan het woord over hun favoriete merk, uitdagingen en misvattingen op het gebied van hun eigen vakgebied: content. Na het beantwoorden van de vragen geven zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer of -creatief aan het woord. En we trappen af met: Aart Lensink, directeur en eigenaar van LVB Networks.

Content Beat lanceert stresstest voor contentmarketing

11mei 201711:39
  • Content
  • 10284 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Content

nieuws Content Beat heeft vandaag 'de eerste contentmarketing stresstest wereldwijd' gelanceerd. De test is speciaal ontwikkeld voor marketeers die willen weten hoe hun organisatie met contentmarketing scoort. Bij een overall score van 70 of meer heeft de organisatie de stresstest doorstaan.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content