Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Klaartje Millington-Vest versterkt Proof Reputation

7okt 201411:35
  • Content
  • 16049 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Klaartje Millington-Vest (36) versterkt sinds 1 september het strategieteam van Proof Reputation. Klaartje is strategy consultant. Met haar komst geeft Proof verdere invulling aan de gerichte ambitie om op een innovatieve manier vorm te geven aan alignment, de basis van reputatiemanagement.

Installatiebranche gaat social met verhalen

7okt 201411:04
  • Content
  • 17037 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalStorytelling

nieuws Vanaf deze week staat de inventiviteit van de Nederlandse installatiebranche volop in de schijnwerpers. UNETO-VNI, de ondernemersorganisatie voor de installatiebranche, lanceert vandaag tijdens de Energie Vakbeurs in Den Bosch namelijk de social media campagne 'De techniek achter Nederland'. Hiermee brengt de ondernemersorganisatie samen met leden en andere betrokken partijen het belang van techniek onder de aandacht van zakelijke opdrachtgevers én het grote publiek.

Nieuwe advertentiemodellen in muziekindustrie

6okt 201410:47
  • Content
  • 14162 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Verdienmodellen

nieuws In NRC Q stond een interessant artikel, geschreven door Peter van der Ploeg, over nieuwe verdienmodellen in de muziekindustrie. Het Britse advertentiebedrijf Mirriad plakt digitale posters aan muren in al bestaande muziekvideo's. Dit gebeurt dus niet tijdens het maken van een clip, maar gewoon achteraf. Een bestaande vorm van branded content, maar op een nieuwe manier geintegreerd in de (redactionele) content.

Mentos lanceert branded-video-serie Roadtrippers

3okt 201415:52
  • Content
  • 20908 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws In het nieuwe programma Roadtrippers strijden de populaire mannen van het YouTube-kanaal StukTV tegen een team van zender Veronica. Elk team moet in 20 dagen al liftend zo ver mogelijk zien te komen met slechts een noodbudget van € 500,- per team. Tijdens hun tocht hebben de teams hun ervaringen gedeeld via hun eigen social-media-kanalen en fans om hulp gevraagd. Team StukTV bestaat uit Giel de Winter, Stefan Jurriens en Thomas van der Vlugt. Simon Zijlemans, Tess Milne en JayJay Boske vertegenwoordigen team Veronica. Onder de #StayFresh hebben de teams soms redelijk af moeten zien op hun lift-avontuur.

Grolsch gaat in nieuw televisieprogramma op zoek naar Meesterproever

3okt 201415:44
  • Content
  • 19565 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws Morgen beleeft het nieuwe televisieprogramma ‘Brouwersch’ zijn première. Hierin strijden vier mannelijke BN’ers om de titel van Meesterproever bij Grolsch. Met beperkte middelen en een minimaal budget moeten zij proberen hun eigen perfecte bier te brouwen. Brouwersch bestaat uit een serie van zeven korte afleveringen en zal op zowel televisiezender Veronica, als op YouTube en Facebook van Grolsch uitgezonden worden. Brouwersch is een concept van mediabureau MEC en wordt geproduceerd door Towel Media.

Directiewisseling bij communicatiebureau Commond

3okt 201415:07
  • Content
  • 17027 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws Communicatiebureau Commond heeft een nieuwe directie, die bestaat uit John Brands en Martijn Schillemans. De directiewisseling is onderdeel van de volledige overname van het bureau door beiden en het terugtreden van oprichter Han van den Eijnden. John Brands en Martijn Schillemans zijn al geruime tijd werkzaam bij Commond als communicatieadviseur en waren lid van het managementteam. Ook waren zij als aandeelhouder verbonden. Han van den Eijnden blijft voor een aantal projecten als senior-adviseur bij Commond actief.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content