Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Nieuwe contentmarketing case: Stater Stories

30okt 201408:00
  • Content
  • 11597 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Stater vroeg aan Totalspiel om de autoriteit en innovatiedrift van de organisatie te vertalen naar een online domein. Het resultaat is Stater Stories. Een digitaal magazine waarop Stater periodiek vertelt over ontwikkelingen in de markt, nieuwe inzichten, en dieper ingaat op huidige producten en diensten.

Born05 en 5IVE genomineerd voor Digital Magazine Awards

28okt 201411:22
  • Content
  • 20775 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws Contentmarketingbureaus Born05 en 5IVE hebben een groot aantal nominaties in de wacht gesleept voor de Digital Magazine Awards. Nominaties betreffen Editor of the Year, Film, TV and Entertainment Magazine of the Year, Food & Drink Magazine of the Year, Launch of the Year, News & Business Magazine of the Year, Publisher/Manager of the Year, Publisher/Manager of the Year, Travel Magazine of the Year. Ook DutchGiraffe heeft een nominatie in de pocket, voor News & Business Magazine of the Year.

Printmedia, radio & TV monitoring om overload te voorkomen

28okt 201410:52
  • Content
  • 14646 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Met dagelijks ruim 5 miljard nieuwe berichten in de media heb je ruim 250 miljoen uur nodig om alles door te nemen. Naast de constante angst om iets te missen, leeft bij bedrijven de behoefte om inzichten te halen uit deze big data. De vraag naar relevantie en interpretatie groeit. Mediamonitoringbureau Clipit, van origine gericht op online en social media, ontwikkelt een innovatief concept voor een media-aanbod op maat voor zowel internet, print media en radio & TV.

Contentmarketing: inspanningen zijn hoog en het effect is laag?

27okt 201411:31
  • Content
  • 14467 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Het komt geregeld voor dat de contentmarketinginspanningen hoog zijn, maar dat uit effectmetingen blijkt dat de opbrengsten laag zijn. Hoe komt dit en wat kun je eraan doen? Volgens Atie de Heer, oprichter van Data Direction en spreker op het Customer Media Congres ligt dat aan het feit dat organisaties veel kanalen/middelen inzetten zonder goed na te denken over de organisatie en de samenhang ervan. Om contentmarketing effectief in te zetten, moet deze instelling veranderen. Wij spraken Atie alvast in aanloop naar het congres.

Spa en Natuurmonumenten slaan handen ineen

27okt 201411:04
  • Content
  • 12361 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StorytellingDigitaal

nieuws Spa natuurlijk mineraalwater en Natuurmonumenten gaan samenwerken om het belang van natuurbescherming te onderstrepen. Beide organisaties vinden het voor toekomstige generaties van belang dat we de natuur doorgeven en verbeteren. Maandag 27 oktober wordt het startsein gegeven voor een gezamenlijke campagne: “Geef de natuur door”. Deze roept het publiek op om natuurgebied de Brabantse Wal te helpen beschermen. Natuurmonumenten zet de donatie van Spa in voor het herstellen en verbeteren van dit uitgestrekte Brabantse natuurgebied.

Nominatie voor Monuta's wietroostmij.nl in VS

24okt 201410:55
  • Content
  • 19126 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws Het online platform wietroostmij.nl, dat Head Office NL voor uitvaartverzorger en -verzekeraar Monuta heeft ontwikkeld, is in New York genomineerd voor een Pearl Award.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content