Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

Net-a-Porter lanceert campagne met augmented reality

25mrt 201414:28
  • Content
  • 16070 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintVerdienmodellen

nieuws Online retailer in luxe kleding, Net-a-Porter, heeft een lente- en zomercampagne gelanceerd, waarbij de consumenten via augmented reality direct producten kunnen scannen en kopen.

SNS REAAL maakt intranet sociaal

24mrt 201414:53
  • Content
  • 13216 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Bij SNS REAAL was het intranet al jaren dringend toe aan een reïncarnatie. Dat gebeurde eind vorig jaar: het intranet werd voor een groot deel vervangen en werd bovendien ‘social’. Hoe maak je die slag? Communicatieadviseur Elbrich Raessen blikt, op de weblog van Evolve, terug op het ontwikkeltraject en kijkt vooruit naar activatie van de community.

Voor wie de weg kwijt is: verschil tussen online, inbound, content en social

21mrt 201414:30
  • Content
  • 17897 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Op Search Engine Journal wordt ingegaan op het verschil tussen online marketing, inbound marketing, content marketing en social media marketing. Online en social spreken wellicht tot de verbeelding, voor inbound marketing en contentmarketing geldt dat waarschijnlijk een stuk minder.

Tijd voor je hart: magazine voor 50 jaar Hartstichting

20mrt 201412:05
  • Content
  • 19375 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • PrintStorytelling

nieuws 50 hartelijke, hartverscheurende en hartverwarmende interviews met BN’ers gebundeld in een prachtig magazine, speicaal voor het vijftigjarig jubileum van de Hartstichting. Het magazine is ontwikkeld door Axioma.

Kennedy Van der Laan zet nog steviger in op innovatie

18mrt 201415:06
  • Content
  • 19759 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Trends

nieuws Advocaten- en notariskantoor Kennedy Van der Laan timmert al een tijd hard aan de weg op het gebied van B2B-contentmarketing. Om het kennis- en innovatiebeleid binnen het kantoor door te ontwikkelen is per 1 april 2014 Jeroen Zweers als Knowledge & Innovation Director bij Kennedy Van der Laan aangesteld. Het is een logische overstap, want Zweers is afkomstig van Dirkzwager Advocaten en Notarissen, ook al een voorloper op het gebied van B2B-contentmarketing.

Big Boys: televisieprogramma Autoweek op SBS6

18mrt 201412:51
  • Content
  • 17280 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws Er komt een nieuw branded-contentprogramma, want het magazine Autoweek komt met een eigen tv-programma op SBS6: Big Boys. De focus van het programma is op ‘autorijden met een knipoog'.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content