Lucas Boon

Lucas Boon

Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune

Functie: redacteur

Biografie Sinds mei 2016 werk ik voor MarketingTribune en in het bijzonder voor het platform contentmarketing. Voor nieuw(tje)s, blogs, ideeën of gewoon een goede kop koffie ben ik altijd in, mail me op: lucas@marketingtribune.nl.

 

Recente artikelen van Lucas Boon

[#3 Content Rally] Jasper Admiraal (Initiative Tomorrow): 'Vergelijk content met een bezoekje aan het café'

29mei 201715:49
  • Content
  • 7101 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaContent

nieuws Nieuw op MT/content: de Content Rally. Contentmarketeers aan het woord over hun favoriete merk en uitdagingen en misvattingen op het gebied van hun eigen vakgebied: content. Na het beantwoorden van de vragen geven zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer of -creatief aan het woord. Ditmaal: Jasper Admiraal, director business development bij Initiative Tomorrow.

'Ajax wil de bal, Abax wil de deal'

24mei 201710:17
  • Sponsoring
  • 15433 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • SponsorshipVoetbalSportmarketing

nieuws Abax biedt telematica-oplossingen voor onder meer verhuur van bedrijfsmateriaal en is tevens official sponsor van Ajax, dat vanavond (24 mei) de UEFA Cupfinale tegen Manchester United speelt. Aan het woord ceo Martijn Zewald over de samenwerking met de Amsterdamse voetbalclub.

Roos Bulder (Samsung): 'Verwachtingen moet je wel waarmaken, anders ga je keihard onderuit'

23mei 201712:22
  • Algemeen
  • 18927 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Digitaal

nieuws ‘Altijd werken aan een betere toekomst’, zo luidt de filosofie van Samsung. Maakt het technologiebedrijf deze belofte ook waar? Aan het woord Roos Bulder (34), die als senior manager marketing communications verantwoordelijk is voor alle mobiele producten van Samsung. 'We hebben onze verantwoordelijkheid gepakt, kosten noch moeite gespaard om alle Note 7’s direct uit de markt te halen.’

Center Parcs 50 jaar - 'Innovatief handelen zit in ons DNA'

23mei 201709:06
  • Food-en-retail
  • 15166 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • MarketingInterviewConsumenten

nieuws Center Parcs bestaat vijftig jaar. Een halve eeuw geleden was het bekende vakantiepark de eerste speler in de recreatiesector die een nieuwe manier van vakantie vieren introduceerde. De zitkuil, kleuren-tv, open haard en natuurlijk het subtropisch zwemparadijs waren met recht vernieuwend te noemen. Aan het woord marketingmanager Andres Neira de Back.

Tandpasta met houtskoolsmaak bij Thrill Grill: 'For the love of oral pleasure'

22mei 201714:37
  • Bureaus
  • 16512 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • InnovatieConsumenten

nieuws Gasten bij hamburgerrestaurant Thrill Grill (uit de koker van sterrenchef Robert Kranenborg) ontvangen vanaf 1 juni na de maaltijd een tube tandpasta met houtkoolsmaak. Een idee van bureau 210KG in samenwerking met Ecodenta, een tandpastamerk uit Litouwen.

Novel wordt millennialbureau: 'In de beperking toont zich de meester'

16mei 201712:09
  • Bureaus
  • 11558 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • StrategieDoelgroepen

nieuws Novel herpositioneert zich als millennialbureau. 'We werden al vaak gevraagd om jongvolwassenen te bereiken, nu maken we daar onze core business van', zeggen Novel-partners Maurice Seleky (l) en Maarten Bul. Maar wat maakt deze specifieke doelgroep nu eigenlijk zo interessant? Ter verdieping drie vragen aan eerstgenoemde.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content