Redactie Contentmarketing

Redactie Contentmarketing

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/content/ geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c).

Recente artikelen van Redactie Contentmarketing

De business achter een YouTube-hit

23okt 201321:18
  • Content
  • 23461 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoVerdienmodellen

nieuws 21 jaar is hij, maar met 400.000 volgers en meer dan 30 miljoen views per jaar is Bardo Ellens de onbetwiste nummer 1 op het Nederlandstalige YouTube. Hoe bouwt hij dit succes uit tot een bedrijf? Bardo vertelt, in 180 seconden.

Winnen middenin de crisis: het straffe verhaal van My Renault

23okt 201309:00
  • Content
  • 19473 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Awards

nieuws Met het online loyalty platform My Renault slaagt Renault BeLux er jaar na jaar in om meer klantentrouw en omzet te genereren, middenin de automobielcrisis. Het platform heeft al een aantal internationale prijzen in de wacht gesleept en is ook weer genomineerd voor nationale en internationale prijzen. Op het Customer Media Congres wordt de case gepresenteerd door Gilles van Lembergen, en jij kunt daar bij zijn.

Head Office NL samen met IKEA Nederland tweemaal genomineerd in de VS

22okt 201320:59
  • Content
  • 24298 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • AwardsPrint

nieuws Loyalty-magazine hej, dat Head Office NL in nauwe samenwerking met opdrachtgever IKEA maakt, is bij de Pearl Awards (VS) in twee categorieën genomineerd.

Magazines op iPad: liever cureren dan uitgeven

22okt 201314:45
  • Content
  • 20256 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Digitaal

nieuws Magazines op iPad, werkt dat nu wel of niet? Is het publiceren van digitale magazines een oplossing voor uitgevers om de dalende oplages op papier het hoofd te bieden? De kosten voor het ontwikkelen van E-zines zijn hoog en het binnenhalen van abonnees niet gemakkelijk. Nieuwe cijfers van de Amerikaanse markt lijken te wijzen op een negatieve tendens voor digitale magazines. Beter kunnen uitgevers op zoek naar alternatieve kanalen.

Gepersonaliseerde video: beste conversietool voor mobile marketing

21okt 201314:16
  • Content
  • 19326 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoAccountability

nieuws Je krijgt een sms, je opent een filmpje en de video blijkt je persoonlijk aan te spreken, met je voornaam en met kennis van je koopgedrag en al. Werkt dat? Dat werkt inderdaad en niet een beetje ook. Conversie van gpv’s gaat door het dak, zo blijkt. Peter van der Wijk spreekt voor Frankwatching met Humphrey Stuffertz, een van de voortrekkers van deze nieuwe marketingtool, waar hij inmiddels al meerdere grote Nederlandse merken succesvol mee liet kennismaken.

Branded content: succesvolle samenwerkingen met modebloggers

21okt 201313:42
  • Content
  • 14494 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Branded content

nieuws Steeds meer bedrijven zien de kracht in van modebloggers en gaan een samenwerking aan met een digitale fashionista. Textilia.nl wijdt een blog aan deze ontwikkeling en presenteert zes Nederlandse modebloggers die zich lieten zich strikken. En niet alleen om blogs voor en over de merken te schrijven, maar vooral ook om zelf als ontwerper aan de slag te gaan (en om ook daarover te bloggen waarschijnlijk).


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content